Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، صادقی نیارکی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان که با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس دادگستری استان زنجان برگزار شد، گفت: هیات های اجرایی بخصوص فرمانداران که رئیس هیات اجرایی هستند بایستی در این دوره از انتخابات  رعایت قانون و مقررات  را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت : بایستی  دستگاهها و سازمانهای مربوطه گزارش دقیق و به هنگام از بروز  تخلفات را به دبیر خانه ستاد  ارسال کنند تا واکنش ،پیگیری  و اقدامات پیشگیرانه  لازم انجام شود
رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: در برگزاری انتخابات دستگاههای اجرایی و متولی برگزاری انتخابات باید تعامل و رویکرد  هم افزایی داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه  مسئولان امر در برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری توجه و اهتمام بیش از پیش داشته باشند گفت : ما بعنوان سربازان انقلاب  برای  تحقق سیاست های نظام و مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات که  مورد تاکید مقام معظم رهبری است بایستی تمام تلاش خود را با اقدامات موثر  انجام دهیم و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی  رویکرد تمام مسئولان باشد و نبایستی این رویکرد به چالش کشیده شود.
وی اظهار داشت :  مسئولان مراقبت گفتار و اقدامات خود  باشند ،دلسرد کردن مردم برای حضور  در انتخابات توسط مسئولان گناه نابخشودنی  است  چرا که  این کار  به منزله  بازی در زمین دشمن  است.
نیارکی تاکید کرد: امروز روز امتحان پس دادن است باید خیلی  بصیر و هوشیار بود.گاهی برخی صحبت ها و اقدامات و عدم بصیرت و سرباز پیاده  نظام دشمن شدن  خیانت به نظام و انقلاب است.
وی افزود: در اندیشه اسلامی نگاه به مسئولیت این است که مسئولان تا پایان روز خدمتی به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و کوتاهی در این امر گناهی نابخشودنی است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کوتاهی مسئولان امر در انجام وظایف توسط دستگاههای اطلاعاتی گزارش شود و دستگاه قضایی صلاحیت رسیدگی به ترک فعل ها را دارد و در صورت گزارش این امر و محرز شدن ترک فعل مسئولان ، برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.
 نیارکی اظهار داشت : هیأت های اجرایی در بررسی سوابق کاندیداها دقت کامل  کنند  که برخی سوابق و تجربیات شورای شهر زنجان و بعضی از شهرهای دیگر استان  که بخاطر تخلفاتی که داشتند خسارات فراوانی به مردم و شهر وارد شد   مراقبت شوداین افراد دوباره مورد تأیید قرار نگیرند و  وارد عرصه انتخابات نشوند و این بی توجهی و کم کاری در تایید صلاحیت کاندیدها نباید تکرار شود.
وی  با اشاره به اینکه چالش های دوره گذشته بایستی  احصا و گزارش شود که در این جلسه این امر محقق نشد تا بوسیله چالش ها نقاط ضعف را برطرف نماییم و بر نقاط قوت بیفزاییم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری زنجان هیات های اجرایی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نشست علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس آغاز شده و این موارد در دستور کار نمایندگان قرار دارد:

ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی.   گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان.   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان دربرابر سوء رفتار.   گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری در اجرای ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخلی مجلس با اولویت   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها.   گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاوزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰   بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی   بررسی تقاضای دو فوریت درمورد طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت