Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:12:51 GMT

سنگ تمام عربستانی ها برای استقلال !

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۷۰۷

سنگ تمام عربستانی ها برای استقلال !

تمامی اعضای کاروان استقلال که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان اقامت دارند، تمام وقت توسط پلیس عربستان اسکورت و محافظت می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاروان استقلال طی روزهای اقامت در عربستان به صورت ۲۴ ساعته توسط پلیس این کشور محافظت می‌شود تا کوچک‌ترین مشکلی برای فرهاد مجیدی و شاگردان او رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان ایرانی بلافاصله پس از ورود به شهر جده و از زمان ترک فرودگاه این شهر توسط تعدادی از مأموران پلیس عربستان مورد محافظت قرار گرفتند و قرار است این روند تا آخرین روز اقامت آنها تداوم پیدا کند.

استقلالی‌ها هنگام ترک هتل برای حضور در تمرینات و مسابقات توسط پلیس اسکورت می‌شوند و علاوه بر آن، طی ساعات اقامت داخل هتل نیز چند مأمور پلیس مقابل درب ورودی نگهبانی می‌دهند تا کسی نتواند فاصله گذاری را نقض کرده و به اعضای کاروان استقلال نزدیک شود. البته این قاعده در مورد همه تیم‌های گروه رعایت می‌شود و شرایط به نوعی برای تمام تیم‌های حاضر در عربستان یکسان است.

به نظر می رسد عربستان عزم خود را برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ جزم کرده و دنبال ارائه بهترین کیفیت در میزبانی لیگ قهرمانان است تا مسئولان AFC را فارغ از مسائل و لابی های پشت پرده، متقاعد به دادن میزبانی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال ایران باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا میزبانی عربستان در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!

استقلال که پس از به ثمر رساندن گل سوم مقابل شمس آذر فکر می‌کرد همه چیز تمام شده و یک پیروزی کاملاً آسان انتظارش را می‌کشد، در دقایق پایانی دچار مشکل شد و تاوان بی‌تفاوتی خود را با دو گل پرداخت کرد. البته آبی‌پوشان به هر طریقی که بود توانستند بازی را به سود خودشان تمام کنند ولی نباید فراموش کنیم که سعید دقیقی در این فصل ضربه‌ای به استقلال زد که تا اینجای کار هیچ تیم و مربی دیگری موفق به زدن آن نشده است.

اگر جام حذفی را کنار بگذاریم و صرفاً لیگ برتر را ملاک قرار بدهیم، شمس آذر قزوین تنها تیمی است که در این فصل توانسته چهار گل وارد دروازه استقلال بکند و سعید دقیقی از این بابت همراه با شمس آذر رکورددار است. البته مس رفسنجان و محرم نوید کیا نیز همین شرایط را پیرامون استقلال و جواد نکونام دارند، اما چهارگل مس به استقلال در قالب لیگ برتر و جام حذفی بوده است.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • معاهده‌های بین المللی محافظت از بنا‌های تاریخی
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • رژیم فستینگ می تواند از سلامت روده با افزایش سن محافظت کند