Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

طرح یاری برای بازنشستگان

در این طرح مقرر شد هر بازنشسته تا سقف 50 میلیون تومان خرید کند.

یک تلویزیون اسنوا (حمایت از تولید داخل) خریداری کردیم به قیمت حدود 10 میلیون

پیش قسط اول پرداخت و ثبت نام انجام شد

قرار شد 2 ماه بعد تلویزیون تحویل شود

الان 4 ماه می گذرد 2 تا قسط هم از حقوق بازنشسته کسر شده و هیچ کالایی تحویل نشده

پیگیری مصاحبه تامین اجتماعی

سلام وقت بخیر

ببخشید تامین اجتماعی شهریور ماه سال گذشته آزمون استخدامی برگزار کرده

یک سری از کارنامه سبزهارو قبل عید مصاحبه گرفته

بقیه همچنان بلاتکلیف موندن

یک اطلاعیه نمیدن

خیالمون راحت شه

ده هزار نفر بلاتکلیف موندند

ممنون می شم پیگیری کنید

فاصله گذاری كاركنان جهت قطع زنجيره شيوع بيماری كوويد19

با توجه به دستور استانداري تهران نامه شماره1400/6/1154 مورخ 1400/1/16 در خصوص فاصله گذاري كاركنان متاسفانه گروه خودرو سازي سايپا و مخصوصا شركت زاميا اعتقادي به مسئله نداشته و فقط بخاطر اينكه بگه كه در حال انجام می باشد با يک اطلاعيه به شماره 59 اين مسئوليت را از دوش خود برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است جهت جلوگيری و افزايش شيوع بيماری كوويد 19 در سطح كشور و حفظ سلامت كاركنان گروه سايپا بالاخص شركت زامياد و ايجاد شرايط كار ايمن خواهشمند است اطلاع رسانی به مسئولان زيربط را انجام دهيد .

سردرگمی در ثبت اطلاعات در سامانه املاک

سردرگمی، متاسفانه هيچ كدام از خطوط تلفنی معرفی شده در سايت ثبت املاک در دسترس نبوده و فقط بوق اشغال ميزند و كسی پاسخگو نيست، اين قانون در بدترين زمان ممكن در حال اجرا است و در حالی كه با موج چهارم درگيريم، انتخابات را نيز پيشرو داريم. لطفا رسيدگی كنيد.

وام ازدواج

با سلام و عرض ادب

من یک جوان 22 ساله هستم که قصد دارم برای وام ازدواج 100 میلیون تومانی اقدام کنم اما داخل سایت سامانه ازدواج چیزی از این موضوع نوشته نشده و اگر بخواین پیگیری کنید "شماره پشتیبانی سایت هم اشتباهه" در صورتی که اکثر خبرگزاری ها این خبر رو اعلام کردن چرا سامانه وام ازدواج چیزی در این مورد ننوشته؟!

(لطفا پیگیری کنید) با تشکر

وضعیت آب شرب

سلام وخسته تباشید لطفا درخصوص وضعیت آب شرب منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان که دارای آب لوله کشی می باشد ولی آب آن قابل شرب نبوده وآب شرب خانوارها بوسیله تانکر تامین می گردد رسیدگی وپیگیری بعمل آید باتشکر .

نتایج آزمون استخدامی

یا سلام و خسته نباشید توروخدا ما از انتظار خسته شدیم پیگیری کنید چرا نتایج آزمون استخدامی 99 رو اعلام نمیکنن الان 3 ماهه گذشته ولی مدام می گن امروز فردا لطفا یه نفر یه خبری بگیره حتی اخبار هم چیزی نمی گه کلافه شدیم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز پنجشنبه در مشهد حضور یافت و در بازدید از ۲ واحد صنعتی این شهر، مشکلات آنها را بررسی کرد.

 حسین فرهیدزاده در حاشیه بازدید از ۲ واحد صنعتی گفت: امسال با استعانت از حضرت امام رضا (ع) نخستین سفر استانی سال ۱۴۰۳ خود را به شهر مشهد اختصاص دادیم و از ۲ واحد صنعتی صاحب نام این استان بازدیدشد.

وی افزود:یک واحد صنعتی تولید لوازم خانگی که از صنایع قدیمی کشور به شمار می‌رود مدتی به دلیل مشکلاتی تعطیل شده بود، اما با سرمایه گذار جدید، این واحد تولیدی قدیمی احیا شد و به چرخه تولید بازگشت که اشتغالزایی مناسبی نیز داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این واحد صنعتی مشکلاتی در خصوص تامین ارز و دریافت تسهیلات بانکی داشت که گزارش مربوط به آن دریافت شد و به وزارتخانه ارسال خواهد شد تا راهکار لازم برای حل مشکلات آن اجرا شود.

فرهیدزاده افزود: واحد صنعتی دوم که از آن بازدیدشد یک گروه صنعتی است که مشکلاتی در توزیع شیرخشک از طریق روش‌های کنونی سازمان غذا و دارو داشت که البته رویه توزیع قابل رصد و پیگیری است، از سوی دیگر این واحد با مشکل تامین ارز از طریق بانک مرکزی نیز مواجه بود که با توجه به اهمیت محصول شیرخشک برای حاکمیت در موضوع فرزندآوری، این مشکل به جد از طریق بانک مرکزی پیگیری خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است