Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، محمد حسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با راهبرد توسعه مبتنی بر بازار سرمایه و با رویکرد ایجاد فرصت مشارکت برای آحاد جامعه از طریق معرفی ابزارهای تامین مالی بدهی و سرمایه‌ای جهت بهره‌مندی از فرصت‌های سودآور صنعت لوازم خانگی، برنامه‌های متنوعی از قبیل انتشار اوراق بدهی و عرضه سهام شرکت‌های این مجموعه در بازار سرمایه را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص زمان عرضه این اوراق گفت: این اوراق در آینده نزدیک از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه خواهد شد. ضمانت این اوراق بر عهده بانک صنعت و معدن بوده و با همکاری برخی نهادهای مالی بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
فهیمی تصریح کرد: اوراق مذکور با هدف تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید انواع یخچال و فریزر مصرف خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در خصوص ویژگی‌های این اوراق اظهار داشت که اوراق مزبور به ارزش کلی ۵ هزار میلیارد ریال، از نوع اوراق مرابحه است که اقساط آن به صورت هر سه ماه یکبار از زمان انتشار اوراق پرداخت خواهد شد.
فهیمی در خصوص ارتباط مجموعه انتخاب و بازار سرمایه بیان کرد: دیدگاه مثبتی نسبت به ظرفیت‌های بازار سرمایه در گروه انتخاب وجود دارد و انتشار این اوراق یکی از فعالیت‌های مستقیم مجموعه انتخاب در بازار سرمایه است که در ادامه و با عرضه سهام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در فرابورس شاهد فعالیت هر چه بیشتر این مجموعه در بازار سرمایه خواهیم بود.

پربیننده ترین ضریب تحمل‌ رقابت‌پذیری صنعت فولاد بسیار پایین است لوازم خانگی گران می‌شود؟ معاملات داخلی و جهانی مس در رکود تامین ریل هفت محور راه آهن کشور، دستاورد بزرگی است توسعه محورهای همکاری میان انتخاب الکترونیک و دانشگاه اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخاب الکترونیک برجام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک بازار سرمایه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام