Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در باره حادثه اخیر سایت هسته‌ای نطنز و ادعای رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

« فمن اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ »

دیروز متاسفانه بار دیگر سایت هسته‌ای نطنز، که حاصل خون دل و تلاش شبانه روزی جوانان نخبه این مرزوبوم است، مورد حمله سایبری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت های صهیونیستی مدعی این شدند که حمله به سایت نطنز،کار موساد بوده و آن ها نیز این عمل خرابکارانه را وقیحانه بر عهده گرفتند.

 پس از شهادت مظلومانه شهید فخری زاده، بارها حرف از انتقام یا مقابله به مثل زده شد اما بی تفاوتی وعدم پاسخ قاطع و محکم در جواب این اقدامات باعث شد که نه تنها دشمن دست از اینگونه اقدامات برندارد بلکه روز به روز گستاخ تر و جری تر بشود و شاهد این مدعا هم همین حمله سایبری اخیر !

آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

پاسخ ندادن و مقابله به مثل نکردن با چنین اقداماتی، موجب تضعیف امنیت ملی و به خطر افتادن سرمایه های این کشور می شود و به همدست رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا این امکان را می دهد که خواسته های نامشروع خود را بار دیگر بر مذاکرات تحمیل کند، و صحبت از رفع تحریم های ضد برجامی ونه رفع کل تحریم ها بزند. 

و اما جمله ای هم خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی:

آقای روحانی، اتفاقات تلخی که در روزهای اخیر و این 8 سال در حوزه هسته ای در کشور عزیزمان رخ داده است ، تنها گویای یک مطلب است و آن اینکه چرخ سانتریفیوژ و حتی چرخ اقتصاد و معیشت با آنچه شما تعامل با جهان می نامید، نمی چرخد.

شاید از دلایل اصلی چنین اتفاقاتی دیپلماسی ذلتی است که در دوران هشت ساله شما و وزارت آقای ظریف رخ داده است. بدانید تنها راه مقابله با چنین اقداماتی، دیپلماسی قدرت در برابر کسانی است که نه تنها با قدرت هسته ای ایران، بلکه با موجودیت آن مشکل دارند.

و در پایان؛ ما دانشجویان دانشگاه تهران از اعضای شورای عالی امنیت ملی خواستاریم که پاسخی قاطع که برابر این حملات وقیحانه داده و بازیچه سیاسی کاری و ملاحظه گری بعضی دولتمردان نشوند؛ زیرا هشت سال است که  پیشرفت کشور را معطل مذاکره نگاه داشته اند وهر بار با ارسال پیام ضعف باعث شده صدمات جبران ناپذیری به کشور شده اند.

والسلام علی من التبع الهدی

انتهای پیام/
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امنیت ملی شورای امنیت دانشگاه تهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران شورای عالی امنیت ملی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق از کشورها و نهادهای جهانی خواست رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند. - اخبار بین الملل -

حکیم: دولت‌های جهان رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد و چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه مقومات زیستی و تصفیه ساکنان آن دست می‌زند.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی افزود: دو بار حمله به بیمارستان الناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن کشتار جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

حکیم: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات صهیونیست‌ها مشکوک است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد