Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشیرالحق عابدی روز دوشنبه اعلام کرد: این اقدام دولت در راستای تحقق عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها،  مانع‌زدایی‌ها" و به منظور حمایت از کارفرمایان و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی بیان کرد: مجوز بخشودگی جرایم در اجرای بند (ث) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور صادر شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: این اقدام در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به منظور مساعدت با کارفرمایان کارگاه‌های فعال و واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارفرمایان برای برخورداری از این تسهیلات و به منظور تعیین تکلیف بدهی‌هایی که تا پایان اسفند ۹۹ به مرحله قطعیت رسیده، درخواست خود را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices. tamin. ir ثبت کنند.

عابدی اظهار داشت: زمان تعیین شده برای ثبت اطلاعات متقاضیان در این سامانه تا ۳۱ تیر ماه است و کارگاه‌های ورشکسته، در حال تصفیه، منحله، فاقد فعالیت، رانندگان، کارگران ساختمانی (سهم بیمه شده و کارفرما)  همچنین کارگاه‌هایی که بدهی آنها صرفا جریمه است، مشمول استفاده از این تسهیلات نمی‌شوند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها کارفرما طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ ای خراسان جنوبی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارفرما طرح بخشودگی جرایم بیمه ای سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارفرما طرح بخشودگی جرایم بیمه ای خراسان جنوبی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس سارانی گفت: طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس برای تامین بخشی از نیاز این شهر در افق ۱۴۱۰ به میزان حدود ۲.۱ میلیون متر مکعب در سال (معادل ۱۰۰ لیتر بر ثانیه)، در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی این طرح آبرسانی افزود: مسیر انتقال آب از یکی از دشت‌های مجاور شهر طبس به طول ۳۲ کیلومتر است که تاکنون حدود ۱۰ کیلومتر آن اجرا شده همچنین مناقصه خرید لوله با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برگزار و برنده نیز مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: خطوط جمع آوری به طول هفت کیلومتر، مخزن جمع آوری هزار مترمکعبی و خط انتقال به قطر ۴۰۰ میلی متر از جنس چدن داکتیل به طول ۳۲ کیلومتر از مشخصات فنی این طرح است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری شده در صورت تخصیص کامل اعتبار، طرح تنش آبی طبس تا پایان تابستان سال جاری تکمیل شود گفت: در مجموع برای این طرح ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

سارانی افزود: خراسان جنوبی با تداوم خشکسالی‌های مستمر و کاهش ذخایر منابع آب زیرزمینی در چند شهر از جمله طبس دچار تنش آبی شده که با توجه ویژه دولت سیزدهم در تلاش هستیم در زمینه آب شرب، بخشی از مشکلات کم آبی این شهر کاسته شود.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ و سفر دوم استانی ۲۴ و ۲۵ آذر ۱۴۰۱ انجام شد که مصوبات راهگشایی در حوزه زیرساختی و عمرانی برای این استان به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • جرایم قاچاق آب در خواف بازدارنده نیست
  • جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید
  • بیش از ۶۵۰ هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند