Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم می‌گوید: اصلاح‌طلبان در نتایج دولت روحانی سهم دارند.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس شورای منحله سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید؛ در نتایج کارنامه دولت روحانی همه اصلاح‌طلبان سهم دارند.

عارف در گفتگو با وب‌سایت جماران با تشریح رابطه میان اصلاح‌طلبان و دولت روحانی گفت: به‌هرحال دولتی که روی کار آمده بود موردحمایت اصلاح‌طلبان قرار داشت و بیش‌ازاندازه نیز برای حمایت از آن مایه گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم ما هزینه‌های غیرضروری را در حمایت از این دولت پرداختیم ولی به‌هرحال شرایط طوری رقم خورد که این دولت هم در سال ۹۲ و هم ۹۶ بارأی اصلاح‌طلبان روی کار بیاید. ازاین‌رو، در استیضاح‌ها، تذکرها و تحقیق و تفحص‌های انجام‌شده این موضع را دنبال کردیم و موفق هم شدیم و خوشبختانه می‌توانم بگویم فراکسیون امید منویات و برنامه‌های خود را تا حدود زیادی پیش برد.

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم ادامه داد: من خدمت آقای روحانی تجربه موفق دولت اصلاحات را در دوره مجلس پنجم مطرح کردم. در آن مقطع که مجلس متعلق به طیف راست بود و دولت به طیف چپ تعلق داشت کارگروهی مشترک متشکل از چند تن از نمایندگان مجلس و تعدادی از اعضای دولت تشکیل شد و مسائلی که می‌خواست در مجلس مطرح شود از قبل در آن کارگروه چکش‌کاری می‌شد و بسیار موفق بود. نمونه‌اش برنامه سوم بود که جز دو -سه مورد که ما با چالش در مجلس مواجه شدیم تقریباً منویات دولت در آن پیاده شد.

عارف ادامه داد: آقای روحانی از این مسئله استقبال کردند و گفتند این پیشنهاد بسیار خوب است اما متأسفانه به مدت یک سال هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشد. متأسفانه آقای روحانی وقت دیدار بسیار کم می‌داد و ما در مجلس جلسات بسیار کمی با ایشان داشتیم. در سال بعد این موضوع به‌صورت گله مطرح شد و آقای روحانی، آقای واعظی را مسئول پیگیری این موضوع کرد ولی باز هیچ اتفاقی نیفتاد.

در بحث گرانی بنزین که در آستانه انتخاب مجدد آقای روحانی بود، من خودم شخصاً با ایشان درباره ضرورت اصلاح قیمت بنزین صحبت کردم و گفتم فراکسیون امید این آمادگی را دارد که طراح اصلاح قیمت باشد و دولت مخالفت نکند اما اتفاقی نیفتاد. در مورد مسائل آبان ۹۸ و افزایش قیمت بنزین، فراکسیون امید طرحی سه فوریتی داشت البته هیچ‌کس در کشور مخالف اصلاح قیمت نبود اما گاهی چگونگی یک اقدام مهم‌تر از خود اقدام است.

حتی ما درباره نرخ بنزین نیز با آقای روحانی صحبت کرده بودیم اما متأسفانه ارتباط ما با ایشان بعضاً یک‌سویه بود. ما این مسئله را با تمام وجود در مجلس احساس می‌کردیم اما دست‌کم بخشی از جریان اصلاحات در بیرون از مجلس چنین احساسی نداشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 محمدرضا عارف روحانی اصلاح طلبان فراکسیون امید اصلاح طلبان آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها