Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مؤسسات حقوقی فلسطین بر لزوم برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری (پارلمان) این کشور در شهر قدس اشغالی تأکید کردند.

این نهادها در یک نشست خبری که ظهر امروز دوشنبه در شهر رام الله برگزار شد، خواستار برگزاری انتخابات در شهر قدس شدند.

خبرگزاری صفا به نقل از این نهادها گزارش داد، اگر رژیم صهیونیستی با برگزاری این انتخابات مخالفت کند، با برگزاری آن، می‌توان این رژیم را به چالش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماجد العاروری» از حقوقدانان فلسطینی در این زمینه گفت که قطار انتخابات حرکت خود را آغاز کرده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را متوقف کند.

العاروری تصریح کرد: «شعار ما این است که انتخابات را برگزار خواهیم کرد و قدس نیز مرکز و عنوان آن است. نباید هیچ شعار دیگری را انتخابات کرد که از قدس، به عنوان بهانه‌ای برای شکست انتخابات استفاده می‌کند».

وی با بیان اینکه «بزرگترین پاسخ به معامله قرن، برگزاری انتخابات در قدس است»، خاطر نشان کرد، انتخابات یک حق قانونی است که از 16 سال پیش، به زور گرفته شده و زمان آن فرا رسیده است که به صاحبان قانونی آن بازگردانده شود.

«شعوان جبارین» رئیس مؤسسه حقوقی «الحق» گفت: «هر کس منتظر اسرائیل است، خواستار برگزاری انتخابات نیست. نباید انتخابات در گرو گروه سیاسی یا فرد خاصی قرار داشته باشد».

جبارین تأکید کرد، برگزاری انتخابات، یک ضرورت ملی و اجتماعی است و از ابعاد تجدد نظام فلسطین به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه باید انتخابات در قدس برگزار شود، در پایان خاطر نشان کرد، برای برگزاری انتخابات نباید منتظر رژیم صهیونیستی ماند، بلکه باید با این اقدام، در همه جا با آن درگیر شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیوینستی انتخابات فلسطین قدس اشغالی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم به سمت زنی فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ظن تلاش برای اجرای عملیات شهادت طلبانه تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی لحظاتی پیش از شهادت این زن فلسطینی خبر دادند. هنوز جزئیات بیشتری از این رخداد منتشر نشده است.

کد خبر 6087486 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر