Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۶۰۰ فرصت شغلی برای نخستین بار برای نیروهای کار در اردبیل فراهم شد که این موضوع نشان دهنده شرایط مناسبی در استان است.

قاسم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح اشتغال روستایی و ارائه تسهیلات مورد نیاز به این طرح‌ها جزو اولویت اساسی است که در این زمینه ارائه 348 میلیارد تومان تسهیلات محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه اشتغال در روستاها و مناطق عشایری بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه نسبت به اجرای طرح‌های مشاغل خانگی نیز اقدامات قابل توجهی انجام یافته و از کسب و کارهای آسیب‌دیده حمایت‌های لازم انجام می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات مشاغل خانگی برای اجرای سیاست‌های کاری مبنای کار قرار گرفته است که درصدد هستیم سیاست‌های فعال بازار کار را در استان محقق کنیم.

رحیمی تصریح کرد: یک هزار و 600 نفر در استان اردبیل برای نخستین بار صاحب شغل شده‌اند و 780 قرارداد کارورزی منعقد شده که بدون شک برگشت به چرخه تولید و اشتغال یکی از دستاوردهای این طرح است که باید در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آید.

وی اظهار کرد: توسعه اشتغال پایدار یکی از اهداف اصلی است که در این زمینه در استان تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته و ارائه تسهیلات به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای جبران نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های اساسی و به‌کارگیری نیروهای متخصص توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را برطرف‌سازی کنیم.

برچسب ها: اردبیل ، تعاون ، فرصت شغلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nxv

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اردبیل تعاون فرصت شغلی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سامانه روستا بازار در اردبیل رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم راه‌اندازی این سامانه، اظهار داشت: بخش عظیمی از تولیدات استان مربوط به روستاییان و عشایر است که با راه‌اندازی این سامانه تلاش شده تا فروش و عرضه محصولات کشاورزان در حوزه‌های مختلف رونق بیشتری بگیرد.

شاهپور آذروند تصریح کرد: بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شده و 80 نوع صنایع دستی توسط کشاورزان و عشایر عرضه می‌شود که در قالب سامانه روستا بازار امکان ارائه و عرضه آنها به شکل مطلوب فراهم است.

وی گفت: عمده روستاییان و عشایر در بازاریابی و فروش محصول با مشکلاتی روبه‌رو هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا بازار و سامانه الکترونیکی تلاش بر این است تا فروش محصولات شکل روان‌تری به خود گرفته و امکان عرضه متنوع محصولات و فروش آنها به صورت آنلاین فراهم آید.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که امکان خرید و فروش آسان محصولات بدون واسطه فراهم آمده و روستاییان و عشایر توانمند می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

آذروند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 850 روستا و مناطق عشایری در استان با متصل شدن به این سامانه می‌توانند خدمات رایگانی را به روستاییان و عشایر ارائه کنند تا آنها محصولات تولید شده خود را اعم از زراعی، باغی، دامی، صنایع دستی و سایر محصولات هنری و فرهنگی به هموطنان عرضه کنند.

وی به برگزاری یازدهمین جشنواره کوچ عشایر به صورت بین‌المللی در بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: فردا و پس فردا این جشنواره بین‌المللی با حضور 10 استان عشایرنشین کشور و سه کشور خارجی برگزار می‌شود تا برای دومین سال شاهد میزبانی بیله‌سوار از جشنواره عشایر کشورهای مختلف باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره سعی شده تا توانمندی‌های عشایر به ویژه تولیدات، آداب و رسوم، سایر ظرفیت‌های عشایر شاهسون و سایر عشایر ساکن در کشورمان و کشورهای همسایه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و امکان عرضه محصولات متنوع نیز فراهم آید.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی