Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@11:35:04 GMT

پیش بینی بورس فردا 24 فروردین 1400

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۴۳۹

به گزارش صدای ایران، اگر روند افزایش حجم و ارزش معاملات در بازار ادامه داشته باشد، با تزریق نقدینگی در روزهای آینده احتمال بازگشت شاخص وجود دارد.

به نوشته تجارت‌نیوز، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه به مثبت شدن برخی از نمادها در جریان معاملات امروز بازار سهام اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز بازار، تعدادی از نمادها بدون حمایت خاصی سبز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه تعداد زیادی از نمادها هچمنان در صف فروش قفل بودند اما تعداد نمادهای مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت.

این کارشناس بازار سرمایه به میزان خرید و فروش در معاملات امروز اشاره کرد و توضیح داد: فروش حقوقی‌ها در بازار امروز در کنار خریداران برخی از نمادهای خودرویی افزایش یافت.

رضایتی در ادامه اظهار کرد: بورس در جریان معاملات امروز بدون خبر و سیگنال بیرونی، با نشان دادن یک واکنش طبیعی نسبت به نزول روزهای گذشته شاخص، به سمت مثبت شدن حرکت کرد.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد در روزهای آینده تعداد نمادهای مثبت افزایش یابد، توضیح داد: با توجه به روند افزایشی حجم معاملات در بازار امروز، اگر تزریق نقدینگی در بازار از روزهای آینده آغاز شود و افزایش یابد، احتمال مثبت شدن تعدادی از نمادها زیاد است.

مهدی رضایتی به قفل بودن نمادهای زیادی در صف فروش اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل بودند و به دلیل کاهش قیمت طولانی مدت و رسیدن به قیمت مناسب، احتمال بازگشت آن‌ها وجود دارد.

او در پایان گفت: با توجه به رسیدن شاخص به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی، بر اساس واکنش‌های بازار، اگر تزریق نقدینگی از روزهای آینده شروع شود، احتمال دارد هفته آینده شاهد روندی  متعادل‌ در بازار باشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس بورس فردا شاخص معاملات امروز روزهای آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۳۷۸ واحد افزایش معادل ۵ صدم درصد در محدوده ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا و شستا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های تاپیکو، وامید، وپاسار و اخابر با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، وبملت، خودرو، خگستر، شستا، ثشاهد و اخابر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.
نماد‌های شگویا، هرمز، خاور، وسپهر و تجلی از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، انتخاب، فزر، وهور و زاگرس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۳۶۰ نماد مثبت برابر ۴۲۹ نماد منفی بود. ۱۸۱ صف خرید مقابل ۲۱۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۴۲ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون سهام را به ارزش هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۲ میلیارد دلار بود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲