Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حیدری عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۵۵ نفر از داوطلبان در رده سنی ۲۶ تا ۴۰ سال، ۶۳ نفر زیر ۳۰ سال و هفت نفر بالای ۷۵ سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ۲۶ درصد داوطلبان سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند و ۱۱ درصد نیز سابقه ایثارگری دارند.

به گفته وی، ۱۸ نفر فوق‌لیسانس، ۱۳۰ نفر لیسانس، ۳۷ نفر فوق‌دیپلم، هشت نفر حوزوی، ۱۶۱ نفر دیپلم، ۷۶ نفر متوسطه، ۸۱ نفر راهنمایی و ۴۳۵ نفر نیز مدرک مقطع ابتدایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطرنشان کرد: ۷۴ درصد از داوطلبان با مراجعه حضوری به بخشداری‌ها و ۲۶ درصد نیز به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان این‌که از مجموع ۱۴۳۸ نفر، ۹۴۸ نفر داوطلب شرکت در شورهای اسلامی روستاها شده‌اند، گفت: ۱۹۴ نفر از بخش مرکزی، ۱۹۰ نفر بخش کهک، ۲۳۲ نفر بخش خلجستان، ۱۶۰ نفر بخش جعفرآباد و ۱۷۲ نفر از بخش سلفچگان داوطلب شده‌اند.

وی افزود: از ۹۴۸ نفر داوطلب شرکت در رقابت انتخاباتی شوراهای اسلامی روستاها، ۸۷۶ نفر مرد و ۷۲ نفر زن هستند.

ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا ساعت ۲۴ بیست و دوم فروردین پایان یافت.

استان قم شامل پنج بخش جعفرآباد، سلفچگان، خلجستان، کهک و مرکزی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور قم انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور قم اخبار کنکور شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند

عباس حبیب زاده گفت: این داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 نماینده سازمان سنجش در قم افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

حبیب زاده همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

گفتنی‌است نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد