Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:04:02 GMT

نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل عراق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۴۹۹

نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل عراق برگزار می‌شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان توسعه تجارت ایران، «فرزاد پیلتن» اظهار داشت: نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل اقلیم کردستان عراق در راستای برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران، با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور به بازارهای همسایه و با مجوز و حمایت یارانه‌ای و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت ساختمان، فولاد، ریخته‌گری، معادن، لوازم‌خانگی، دکوراسیون و مبلمان، مواد غذایی و کشاورزی، مواد شوینده و بهداشتی و دارویی، از جمله مهمترین موضوعات فعالیت این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

این نمایشگاه قرار بود اسفندماه سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل  شرایط کرونا به تعویق افتاد و مقرر شد از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ خردادماه سال ۱۴۰۰ در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق و با همکاری کنسولگری ایران در این شهر برگزار شود.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران مبل سازی کنسولگری ایران فولاد دکوراسیون داخلی صنعت غذایی کردستان عراق سازمان توسعه تجارت ایران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران مبل سازی کنسولگری ایران سازمان توسعه تجارت ایران مبل سازی کنسولگری ایران فولاد دکوراسیون داخلی صنعت غذایی کردستان عراق سازمان توسعه تجارت ایران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور سازمان توسعه تجارت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در دیدار با امام جمعه سنندج گفت: نرخ تورم یکی از شاخص‌های مهم بخش اقتصادی بوده که کردستان از سنوات گذشته وضعیت نامناسبی داشته که بخشی از دلایل وقوع آن ویژه استان بوده و پیشینه تاریخی دارد و لازمه رفع آن انجام فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای است.

اکبر محمدی با بیان اینکه سال گذشته نرخ تورم نقطه به نقطه در استان بهبود یافت و نرخ بیکاری زمستان هم ۶ درصد کاهش پیدا کرد، گفت: یکی از بیشترین کاهش‌های نرخ بیکاری در بین استان‌های مختلف کشور در زمستان و پاییز سال گذشته مربوط به کردستان است.

وی بیان کرد: امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است که این برنامه دارای چند هدف کلان از جمله کاهش نرخ تورم و یک رقمی کردن آن، رشد هشت درصدی اقتصاد و کاهش مستمر نرخ بیکاری است.

محمدی یادآور شد: برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و همچنین شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 امام جمعه سنندج هم در این دیدار با اشاره به اینکه بهار طبیعت سرفصل کار و تلاش است، اظهار کرد: انجام سه سفر رئیس جمهور به کردستان بیانگر توجه و علاقه دولت به این استان است.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: بودجه‌های کلانی در این سفر‌ها برای استان مصوب شده است هر چند نمی‌توانیم مدعی شویم که همه مشکلات حل شده و بی شک رفع تنگنا‌های کنونی زمانبر خواهد بود ولی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مسئولیت سنگین تری از سایر دستگاه‌ها برعهده دارد، گفت: یکی از مهمترین موضوعات نحوه هزینه کرد و مصارف بودجه است که تشخیص آن برعهده این سازمان است که خوشبختانه این موضوع در سال گذشته به خوبی مدیریت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حضور تجار۱۰۰ کشور در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • ۱۰۷ درصد برنامه صادرات ۱۴۰۲ در کردستان محقق شد
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند