Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ترکیه‌ای دو ۱۵۰۰ متر گفت: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و ایرانیان سخت‌ترین رقیبان ما هستند که با دشواری توانستم به مدال برسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ازدمیر قهرمان ترکیه‌ای پس از کسب مقام قهرمانی در ۱۵۰۰ اولین دوره رقابتهای بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبانباشی، اظهار داشت: از اینکه پس از مدتها دوری از مسابقات چنین شرایطی در ایران فراهم شده، بسیار خوشحالم و توانستم در آغاز مسابقات این فصل ارزیابی خوبی از شرایط خودم داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان ترکیه‌ای دو ۱۵۰۰ متر درباره سطح رقابتها افزود: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و ایرانیان سخت‌ترین رقیبان ما هستند که با دشواری توانستم به مدال برسم.

وی در پایان گفت: ورزشگاه امام رضا‌(ع) بسیار زیبا بود و به جرات می گویم می تواند میزبان رقابتهای جهانی باشد. من باز هم به این ورزشگاه خواهم آمد و به دیگر ورزشکاران دنیا نیز توصیه خواهم کرد برای دور بعدی این رقابتها حاضر شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد.   طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.   در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حدنصاب ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی در عید
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • نوروزهای پیروز!