Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پورتو با اشاره به این که در دیدار رفت، با بد شانسی مقابل چلسی شکست خوردند گفت می خواهیم بهتر از بازی رفت ظاهر شویم.

در آستانه دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پورتو مقابل چلسی، سرجیو کونسیسائو، مربی تیم پرتغالی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد حضور پورتو در این مرحله

لحظات زیادی در این فصل و سال های اخیر وجو دارد که نمونه خوبی برای غلبه بر مشکلات و باور داشتن است. اعتماد به نفس بالایی داریم. می دانیم که قرار است با مانع بزرگی روبه رو شویم اما به اینجا آمده ایم تا جوابی در خور به حریف بدهیم. حس خوب بازی برای این باشگاه با تاریخچه و با هویت همیشه در زمین همراه بازیکنان است.

در مورد ترکیب احتمالی تیم

شرایط بازیکنان را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم چه کسی صد درصد آماده است و چه کسی نیست تا بتوانیم بهترین ترکیب را برای بازی مقابل چلسی انتخاب کنیم. همچنان معلوم نیست که می توانیم از سرجیو اولیویرا استفاده کنیم یا نه. 

در مورد تاکتیک پورتو

در چنین بازی هایی، عطش برای گلزنی می تواند مضر باشد. باید فشرده و متحد بازی کنیم. نیاز به گل داریم اما نباید گل بخوریم.

در مورد بازی رفت

در دیدار رفت نمایش خوبی داشتیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم. اگر شانس با ما یار می شد می توانستیم برنده باشیم. سعی می کنیم از بازی رفت هم بهتر باشیم و عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم.

در مورد بازی فردا و چلسی

90 دقیقه بازی فردا برای پورتو به توانایی بازیکنان و باور آنها به پیروزی بستگی دارد. همیشه سعی می کنیم چنین روحیه ای را در بازیکنان ایجاد کنیم. آماده ایم که پا به میدان مسابقه بگذاریم و بجنگیم. آنها بازیکنانی دارند که سه برابر بازیکنان ما قیمت دارند و حتی برخی از بازیکنان این تیم گران تر از کل تیم ما هستند. با این وجود مسائل مالی و آمار و ارقام در طول مسابقه اهمیت چندانی ندارد. از نظر آماری در دیدار رفت بهتر بودیم اما شکست خوردیم. چلسی در دیدار مقابل وست بروم نقاط ضعفی داشت و این موضوع می تواند مقابل ما هم تکرار شود. باید منتظر ماند و دید چه کاری از دست شاگردانم بر می آید.

در مورد هواداران

حمایت هواداران همیشه در کنار ما بوده است. حتی اگر در ورزشگاه حضور نداشته باشند اما به شکلی متعصبانه از تیم حمایت می کنند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم