Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طرح اصلاح هندسی، آرام سازی وایمن سازی جاده باسمنج با حداقل جابجایی درختان اجرا می شود.
به گزارش خبرنگارما در تبریز؛مدیر عامل سازمان ترافیک ضمن اشاره به این مصوبه گفت: با توجه به تراکم بالای فضای سبز در این معبر تلاش کردیم اعمال اصلاحات هندسی وتغییرات لازمه آرام سازی وایمن سازی را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغر آدی بیگ افزود: این طرح پس از طی مراحل تصویب در کمیته فنی مشترک اجرا خواهد شد که شامل؛ اجرای دوربرگردان شرق به شرق مقابل خیابان باختر، اجرای دوربرگردان پشت به پشت (شرق به شرق وغرب به غرب) روبروی خیابان آسمان، انسداد بریدگی مقابل سه راهی آذری،  تامین دسترسی خیابان باختر به جاده باسمنج، لحاظ سه سرعتکاه جهت تامین وارتقاء ایمنی دوربرگردان های لحاظ شده؛ یک سرعتکاه در ضلع جنوبی نرسیده به دوربرگردان در ضلع جنوبی و دو سرعتکاه در ضلع شمالی جهت پوشش دوربرگردان پشت به پشت وخروجی باختر انجام خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: جاده الفت ناژوان از سمت میدان سهروردی به سه‌راه تربچه و خیابان لوله تا عید فطر یک‌طرفه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید عموچی در حاشیه بازدید معاون دادستان و اعضای ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: جاده الفت ناژوان از سمت میدان سهروردی به سه‌راه تربچه و خیابان لوله تا عید فطر یک‌طرف شد.

وی افزود: همیاران ترافیک و عوامل پلیس برای هدایت خودروها و اعمال قانون متخلفان در آن نقطه از شهر مستقر هستند.

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تمام مسافران نوروزی از میدان امام خمینی (ره) این کلان‌شهر بازدید می‌کنند، تاکید کرد: بسیاری از اقدامات این کمیته روی افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی (ره) متمرکز شده است.

عموچی گفت: در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک نیز عوامل پلیس راهور علاوه‌بر عوامل شهرداری مستقر هستند و نسبت به اعمال قانون به‌ویژه در معابر اطراف زاینده‌رود برای تخلفاتی از جمله پارک دوبل اقدام می‌کنند.

کد خبر 740039

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • بازدید هوایی مخبر از جاده های کشور