Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@07:29:13 GMT

آمریکا در حادثه نطنز نقشی نداشته است!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۹۶۳

آمریکا در حادثه نطنز نقشی نداشته است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پست امروز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن مدعی است در حادثه اخیر در نطنز نقشی نداشته است!

به گزارش واشنگتن پست، یک مقام دولت «بایدن» در این خصوص ادعا کرد که ایالات متحده در بروز اختلال در سیستم برق تأسیسات هسته‌ای نطنز دست نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام دولت آمریکا گفت: ما خبر بُروز حادثه در تأسیسات هسته‌ای نطنز را دیدیم. آمریکا در این قضیه دست ندارد و ما نمی‌توانیم توضیح دیگری به گزارش مربوطه اضافه کنیم.

روز گذشته، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در واکنش به این حادثه گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه، بر ضرورت برخورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای تاکید کرده و حق خود را برای اقدام علیه عاملان، آمران و مباشران محفوظ می‌دارد.

این در حالی است که کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی دیشب به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه دیروز تأسیسات نطنز دست داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092924 برچسب‌ها حادثه نطنز ایالات متحده آمریکا جوبایدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حادثه نطنز ایالات متحده آمریکا جوبایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه جدید زلاتان در میلان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشریه گاتزتا دلواسپورت در شماره امروز (یکشنبه) خود نوشته است که باشگاه زلاتان را مأمور انجام خریدهای تابستانی‌اش کرده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش نشریه چاپ میلان، در حالی که انجام امور ورزشی قضیه به زلاتان سپرده شده است، امور مالی هم توسط جورجو فورلانی صورت خواهد گرفت.

زلاتان اما ظاهراً علاوه بر تصمیم‌گیری درباره خریدهای تابستانی میلان، در مورد آینده سرمربی تیم استفانو پیولی نیز نقشی پررنگ خواهد داشت.

ایبرا یک سال پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در میلان، ماه دسامبر سال گذشته از سوی مدیران شرکت ردبرد کپیتال پارتنرز، مالک باشگاه میلان، به عنوان مشاور ارشد و به منظور کمک به توسعه باشگاه در داخل و خارج از زمین بازی استخدام شد. با این حال او در سلسله مراتب سازمانی باشگاه میلان نقشی رسمی ندارد و جری کاردیناله، مالک شرکت ردبردز به عنوان مشاور فنی روی ستاره سوئدی حساب می‌کند. یکی از مسائلی هم که کاردیناله برعهده زلاتان گذاشته تعیین تکلیف آینده استفانو پیولی است. سرمربی روسونری تا ماه ژوئن سال 2025 قرارداد دارد اما گفته می‌شود که نتیجه دو بازی بعدی تیمش مقابل رُم در لیگ اروپا و اینتر در سری A سرنوشت او را تعیین خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895076

دیگر خبرها

  • سناریوی رسانه عبری از نقشه نتانیاهو برای حمله احتمالی به داخل خاک ایران
  • آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟
  • احتمال پاسخ اسرائیل و آینده منطقه پس از وعده صادق / جروزالم پست از نقشه نتانیاهو پرده برداشت
  • احتمال پاسخ اسرائیل و جنگ منطقه‌ای/ برنامه بی‌بی چیست؟
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • شبکه برق رژیم صهیونیستی آماده جنگ نیست
  • اخباری از حادثه امنیتی در دریای عمان