Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس این روزها محلی برای گپ و گفت ها و بحث های سیاسی و انتخاباتی در ایران شده است. سیاسیون از چپ و راست نیز با علاقه در این شبکه اجتماعی حضور دارند. در نمونه ای از این جلسات، یاسر هاشمی با حضور در کلاب هاوس به برخی سوالات پاسخ داده است.

آنگونه که روزنامه آرمان ملی روایت کرده یاسر هاشمی پسر کوچک آیت‌الله هاشمی در پاسخ به سوالات و شایعاتی که وجود دارد می گوید:‌«آقای هاشمی‌ تاکید داشت به هر اتهامی که زده می‌شود، حتما جواب دهید تا در تاریخ بماند که ما این کار را کردیم؛ یعنی به اتهامات جواب دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور نیست که سکوت کرده باشیم و خودمان را از بالا نگاه کرده باشیم؛ چرا که اقناع افکارعمومی را وظیفه خودمان می‌دانستیم اما شاید فضای رسانه‌ای به نحوی بود که جواب‌ها به گوش همه نمی‌رسید.»

یاسر هاشمی در این نشست کلاب هاوسی درباره برادرش مهدی می‌گوید؛ «مهدی با پای خودش بازگشت، به زندان رفت و محاکمه شد. برخلاف ادعاهایی که می‌کنند مثلا می‌گویند مهدی از پروژه کرسنت یا توتال پول گرفته است، حکم مهدی موجود است و یک ریال به حساب مهدی واریز نشده است. ‌این ادعاها هیچ‌گاه ثابت نشد.»

نکته جالب در این نشست پاسخ یاسر هاشمی به یه شایعه عجیب بود. مریم سالاری، همسر یاسر هاشمی است و علاوه بر آن نسبت خانوادگی دیگری هم دارند اما شایعه شده بود که یاسر هاشمی با یکی از دختران خاندان سعودی ازدواج کرده که خودش با دروغ خواندن این ادعا می‌گوید: «آنهایی که ادعا می‌کنند، سند بیاروند.

پسر کوچک آیت‌الله هاشمی با انتقاد از پرداختن به حواشی به جای موضوعات مهم می‌گوید: «یکی از موفقیت‌های آقای هاشمی این بود که وقت و فکر خود را  بیش از حد صرف حواشی نمی‌کرد و به متن و موضوع اصلی توجه داشت. آقای هاشمی نگاه آرمانی داشت و می‌دانست اگر وقت کشور را صرف وعده‌ها و چالش‌های سیاسی کند، امکان مدیریت وجود نخواهد داشت.»

2727

کد خبر 1504186

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یاسر هاشمی رفسنجانی یاسر هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!