Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:23:56 GMT

آژیر خطر کرونا در کرمانشاه به صدا درمی‌آید 

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۰۹۹

آژیر خطر کرونا در کرمانشاه به صدا درمی‌آید 

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه بر ضرورت به صدا درآوردن آژیر خطر کرونا به منظور پرهیز از تجمعات در شهرستان تاکید کرد.

فضل الله رنجبر امروز(۲۳ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه با اشاره به قرار داشتن شهرستان کرمانشاه در وضعیت کرونایی قرمز، اظهار کرد: روز به روز آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان کرمانشاه  بیشتر می شود و مرگ های کرونایی هم در حال افزایش است و در این شرایط سخت کرونایی باید به مردم برای ماسک زدن و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی تذکر بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از روز گذشته خودروهای آژیردار هلال احمر در سطح شهرستان آژیر خطر کرونا را به صدا درآورده اند، گفت: از همه دستگاه هایی که خودروهای آژیردار دارند تقاضا داریم پای کار آمده و مردم را متوجه خطرناک بودن وضعیت کرونایی کرمانشاه کنند.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به بی توجهی برخی از اصناف به مصوبات ستاد کرونا، بر ضرورت برخورد قاطع اتحادیه ها با تخلفات کرونایی اصناف تاکید کرد.

وی اضافه کرد: اگر اصناف همکاری کنند موج جدید کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت و بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، اما بی توجهی برخی نسبت به مصوبات ستاد کرونا می تواند وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه را وخیم تر کند.

 وی با اشاره به جدیت در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کرمانشاه، گفت: تاکنون بیش از شش نفر از متولیان تالارهای پذیرایی شهر کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی بازداشت شده اند و امیدواریم با انجام این نوع اقدامات بازدارنده دیگر شاهد تخلفات کرونایی تالارهای پذیرایی نباشیم.

وی سپس از متولیان پاساژهای سطح شهر کرمانشاه خواست تا اهتمام بیشتری به رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های  بهداشتی داشته باشند. 

رنجبر همچنین با تاکید بر ضرورت بستن قلیان سراها برای مقابله با شیوع کرونا،  گفت: باید از هر نوع تجمع در پارک ها هم جلوگیری شود که در این راستا انتظار می رود پارکبان ها با سوت زدن مانع از تجمع مردم در سطح پارکها برای مقابله با شیوع کرونا شوند.

وی با اشاره به تعطیلی بازار پرنده فروشان شهر کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا،  گفت: باید از تجمع مردم در مکان های شلوغی مثل محدوده میدان آزادی، بازار توپخانه، روزبازارها و ... جلوگیری شود.

علیرضا طلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به خطرناک بودن بیماری کرونا،  گفت: نوع جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی هم سرایت پذیری بیشتری داشته و هم خطرناکتر است و بیماران خود را خیلی زودتر راهی بیمارستان ها می کند، لذا برای مقابله با شیوع بیماری ضرورت دارد مردم بیشتر همکاری کنند.

وی تاکید کرد: برای مدیریت بیماری کرونا همه باید ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها همه باهم علیه کرونا كرمانشاه خیز چهارم کرونا برای مقابله با شیوع شهرستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امین کوگانی  با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی قصرشیرین گفت: در شهرستان قصرشیرین حدود دو هزار هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: برای ایام نوروز بخشی از این هنرمندان در نمایشگاه موقت صنایع‌دستی شهرستان حضور پیدا کرده‌اند و تولیدات خود را برای فروش به عرضه گذاشته‌اند. 

وی افزود: در نمایشگاه نوروزی شهرستان قصرشیرین ۱۸ غرفه شامل ۱۰ غرفه صنایع‌دستی و هشت غرفه سیاه چادر برپا شده که از صبح تا شب محصولات خود را برای گردشگران نوروزی عرضه می‌کنند. 

کوگانی گفت: چیغ‌بافی، گیوه‌بافی و حصیربافی از مهمترین آثار شاخص تولیدی هنرمندان این شهرستان است که در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • انتقاد تند از علی مطهری، سرلیست «صدای ملت» | مردم ادای شادی درمی‌آورند | نوروز ایرانی تعطیل بردار نیست | به دنبال تبدیل عید به عزایید؟
  • تمساح چینی که صدای غرش شیر درمی‌آورد+ فیلم
  • (ویدئو) تمساح چینی صدای غرش شیر درمی‌آورد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی