Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران تیشه گران، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه، مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته بسکتبال شهریور ماه برگزار می شود، گفت: قرار بود ما در کیش میزبان مسابقات فوتبال و بسکتبال آسیایی و انتخابی المپیک ناشنوایان باشیم اما تعداد تیم های بسکتبال به حد نصاب کافی نرسید و بر همین اساس خردادماه ایران فقط میزبان مسابقات فوتبال ناشنوایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته ما در این خصوص به زودی با کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه مکاتبه خواهیم کرد تا میزبانی مسابقات بسکتبال را نیز به عهده بگیریم.

شیشه گران گفت: به دلیل موج جدید کرونا و شرایط قرمز در بسیاری از استان‌های کشور، امکان برگزاری اردوهای آماده سازی در رشته بسکتبال و فوتبال وجود ندارد و بر همین اساس این اردوها با یک هفته تا ۱۰ روز تاخیر، به زودی از سر گرفته می شود.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان همچنین افزود: تاکنون ۲ مرحله اردوی آماده سازی برای کشتی بزرگسالان و جوانان ناشنوا  در رشته‌های آزاد و فرنگی برگزار شده است و امیدواریم با بهتر شدن شرایط کرونا در کشور این اردوها نیز آغاز شود تا تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ناشنوا در رشته کشتی با آمادگی بالا در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه شرکت کنند.

به گفته تیشه گران مسابقات کشتی قهرمانی جهان ترکیه دهم تیرماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهر استانبول برگزار خواهد شد و ایران در ۲رشته فرنگی و آزاد و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی کشتی ترکیه ایران ۴۰ کشتی گیر ناشنوا به این رقابت‌ها اعزام خواهد کرد که این کشتی‌گیران شامل ۱۰ وزن برای هر رده سنی در دو رشته آزاد و فرهنگی خواهد بود.

برچسب‌ها کیش ایران مهران تیشه‌گران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش ایران کیش ایران ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم...
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک