Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@17:07:19 GMT

قیمت جدید گندم تا شنبه اعلام میشود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۳۳۸

رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران گفت: قیمت خرید تضمینی گندم تا شنبه هفته آینده تعیین و اعلام می شود. ناطقان: عطاِء الله هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک قیمت جدید خرید تضمینی گندم تعیین نشد اما همه اعضا به این نتیجه رسیدند که اصلاح قیمت ضروری است، گفت: قرار شد طی چند روز آینده آنالیز قیمت تمام شده تولید را انجام دهیم و به جمع بندی نهایی در این حوزه برسیم بر این اساس قیمت جدید خرید تضمینی گندم تا شنبه هفته آینده تعیین و اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: هر یک روز تأخیر در اعلام نرخ خرید تضمینی گندم، در روند خرید گندم و تحویل آن از سوی کشاورزان به دولت اختلال ایجاد می‌کند و باید هر چه سریع‌تر قیمت جدید نهایی شود.

هاشمی با انتقاد از عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه، گفت: به نظر می‌رسد که آقایان این جلسه را به رسمیت نمی‌شناسند و افراد دیگری را به جای خود می‌فرستند که این مساله مورد انتقاد دیگر اعضای شورا قرار گرفته و به آن اعتراض کرده اند. منبع: مهر برچسب ها: قیمت جدید ، گندم ، شنبه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت جدید گندم شنبه خرید تضمینی گندم قیمت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نیکبخت ظهر پنجشنبه در آیین برداشت گندم جنوب کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز به شکل نمادین و رسمی برداشت گندم در استان‌های گرمسیر؛ هرمزگان، سیستان و بلوچستان، و جنوب کرمان آغاز شد.

وی فرایند برداشت گندم در سراسر کشور را تا ابتدای شهریورماه اعلام کرد و افزود: بعد از مناطق گرمسیر، برداشت از گندم‌زار های مناطق معتدل و سپس سردسیر آغاز می‌شود و امیدواریم با تداوم بارش‌های جوی میزان برداشت گندم افزایش یابد.

وزیر جهادکشاورزی در همین رابطه تصریح کرد: از ۶ میلیون هکتار اراضی زیر کشت گندم در کشور؛ ۴ میلیون هکتار دیم و ۲ میلیون هکتار آبی است و انتظار داریم در سال زراعی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ بیش از ۱۳ میلیون تن گندم تولید شود و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در طرح خرید تضمینی قرار گیرد.

نیکبخت هم‌چنین گفت: کار خرید هم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان برنامه و بودجه، قیمت گندم کشاورزان سر موعد پرداخت شود.

کد خبر 6064216

دیگر خبرها

  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد