Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبری ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، آمریکا تلاش نکرده تا کره جنوبی را در گفت‌وگوی امنیتی چهارجانبه با حضور استرالیا، ژاپن و هند شرکت دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز یکشنبه روزنامه یومیوری شیمبون ژاپن گزارش داد که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به سئول تاکید کرد تا در نشست سه جانبه با همتایانش از ژاپن و کره جنوبی در اوایل آوریل سال جاری میلادی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت کره جنوبی بارها و بارها از دادن پاسخ امتناع کرد.

بخش خبری ریاست جمهوری کره جنوبی نیز گفت: این گزارش درست نیست. این خبر کاملا نادرست است و بازتاب مفهوم مذاکرات نیست. این گزارش تاسف برانگیز است.

وزارت خارجه کره جنوبی نیز اعلام کرد که درخواست‌های رسمی از واشنگتن برای پیوستن به این گروه را دریافت نکرده است.

اواخر مارس سال جاری میلادی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و لوید آستین، وزیر دفاع این کشور سفری به کره جنوبی داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا