Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی طرح تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق آلوده شهر زنجان مورد توجه قرار گرفته است که در این خصوص دستگاه‌های متولی امر نیز مشارکت فعالانه ای دارند.

وی اضافه کرد: در این طرح ۲ هدف عمده بازرسی از اماکن عمومی مناطق آلوده و دیگری شناسایی افراد مشکوک کرونایی لحاظ شده تا اقدامات لازم در خصوص ممانعت از گسترش بیشتر این ویروس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام گرفته معاون دادستانی نیز در نظارت های اماکن عمومی حضور دارد، ادامه داد: در این طرح اماکن عمومی نقاط هدف توسط گروههای نظارتی مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت عدم رعایت پروتکلها با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

وی  با بیان اینکه افراد مشکوک به کرونا نیز در صورت تایید به مراکز درمانی مربوطه معرفی می شوند، اظهار داشت:  به این مهم باید توجه داشت که شمار مبتلایان در مناطق آلوده شهر زنجان بیشتر بوده که در نقشه نیز جانمایی شده است.

فرماندار زنجان ادامه داد: هم اکنون خطر کرونا در شهر زنجان بیش از سه موج قبلی آن است و بر این مبنا تمرکز در مناطق آلوده و  اقدامات اثر بخش می تواند سهم بسزایی در کاهش انتقال و گسترش این بیماری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نیروی انتظامی، ارتش، سپاه انصار المهدی(عج)، هلال احمر و آتش نشانی همکاری می کنند که امیدواریم این اقدامات در کنترل بیماری موثر واقع شود.

 به گزارش ایرنا، در طرح نظارتی امروز از پنج  فرد بدون ماسک در سطح شهر و تعدادی صنوف گروه یک مشغول به فعالیت تست کرونا اخذ شد  که متاسفانه مثبت بودند که علاوه بر ارجاع آنان به مراکز درمانی صنوف متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین یک راننده تاکسی شهری نیز که  مسافر کشی می کرد جزو افراد مثبت کرونایی بود که علاوه بر انتقال خودرو به پارکیینگ برای انجام اقدامات درمانی به مرکز مربوطه معرفی  شد.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای گذشته شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در وضعیت قرمز قرار گرفتند که از امروز شهرستان سلطانیه نیز  در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان اخبار کنکور مناطق آلوده شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد