Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی‌زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: عصر امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، با پایان مهلت قانونی ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها، آمار ثبت نام کنندگان به ۱۶ هزار و ۸۲۸ رسید که از این تعداد ثبت نامی، ۱۵ هزار و ۲۳۱ نهایی شده اند و ثبت نام هزار و ۵۹۷ نفر نیز در حال بررسی مدارک ثبت نام و نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از تعداد داوطلبانی که ثبت نام آن‌ها نهایی شده است، ۱۱هزار و ۹۹۷ نفر از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت نام کرده اند.

تقی‌زاده تصریح کرد: هزارو ۵۸۹ داوطلب از طریق دفاتر پیشخوان، ۶۶۰ داوطلب از طریق تلفن همراه (اپ موبایل) و ۹۸۵ داوطلب از طریق رایانه‌های شخصی (اپ دسکتاپ) ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان داشت: ۱۴ درصد ثبت نام کنندگان را زنان و ۸۶ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

تقی زاده گفت: شهرستان جیرفت با ثبت نام هزار و ۸۴۹ داوطلب در صدر لیست ثبت نام کنندگان انتخابات شورا‌های روستا در بین ۲۳ شهرستان قرار دارد.

او تعداد ثبت نام شدگان نهایی را در شهرستان‌های عنبرآباد ۵۲۹، رودبارجنوب ۸۶۹، فاریاب ۲۷۱، بردسیر۵۷۲، فهرج ۵۱۶، انار ۱۳۹، سیرجان هزار و ۱۸۴، بافت هزار و ۱۵، رابر ۴۵۴، راور ۳۴۵، کرمان هزارو ۲۲۸، کهنوج ۳۴۶، بم ۶۴۴، ریگان ۶۳۳، جیرفت هزار و ۸۴۹، کوهبنان ۱۰۰، نرماشیر ۵۲۹، رفسنجان هزار و ۲۲، شهربابک ۶۹۳، قلعه گنج ۸۰۰، ارزوئیه ۴۳۳، زرند ۵۷۰ و منوجان ۴۹۰ داوطلب اعلام کرد.

تقی زاده تصریح کرد: تاکنون هیچ داوطلب ثبت نامی، انصراف نداده است.

او افزود: انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها همزمان با انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 استانداری کرمان انتخابات شورا های اسلامی تقی زاده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد