Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال ۱۴۰۰ بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور سران سه قوه و اعضا تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این نشست جهت‌گیری اقتصاد کشور در سال جدید را در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی همه جانبه از تولید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و بر تلاش شورای عالی در ایجاد هماهنگی بین قوا و تسهیل و تقویت تولید ملی در شرایط دشوار مقابله با تحریم‌های اقتصادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پیرو تمدید مصوبه ارزی شورای عالی، گزارشی از تصمیمات ارزی ستاد اقتصادی در جهت توسعه صادرات و تسهیل تجاری برای تامین نیاز بخش تولید و واردات ضروری کشور ارائه و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از اجرای قانون استفاده حداکثری از توان تولید داخلی ارائه کرد و اعضای شورای عالی درخصوص ادامه ممنوعیت واردات کالاهای غیرضرور و حمایت از تولید داخلی، تصمیمات لازم را اتخاد کردند.

در ادامه جلسه پیشنهاد وزارت نیرو در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و روان سازی گردش مالی در پروژه های زیرساختی صنعت برق کشور از طریق تهاتر بهای برق مصرفی با محصولات شرکت های تولیدکننده مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری روحانی حسن روحانی برق وزارت نیرو شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری روحانی وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری روحانی حسن روحانی برق وزارت نیرو شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اخبار کنکور شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

 تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

 همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور