Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور گفت: اعمال دورکاری و اتصال سامانه اداره ها به وزارت بهداشت و برگزاری جلسات با ۱۵ نفر در شرایط قرمز کرونا باید توسط ادارات استان رعایت شود و روز گذشته ۱۲ مدیر کل ادارات مختلف در استان تذکر گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره تداوم محدودیت فعالیت اصناف و مشاغل در استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: حدود 70 درصد مشاغل در زمره گروه یک هستند و رستوران ها، فست فودها، شیرینی فروشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به شکل بیرون بر می توانند فعالیت کنند.

معاون استاندار فارس افزود: محدودیت مشاغل موجب کاهش ترددها می شود و در هفته اخیر محدودیت ها در فارس بیشتر شده و دیروز مانور گشت نظارتی در فرمانداری شیراز نیز برگزار شد و 40 اکیپ در شیراز، صدرا و بخش ارژن انجام شد و در 35  شهرستان دیگر بازدید میدانی از اصناف، ادارات و بازارها انجام شده است.

وی اضافه کرد: مخاطب ما ادارات متولی برخی مشاغل نیز هستند و اگر تخلف کنند با مدیر کل آن اداراه برخورد می شود مثل باشگاه های ورزشی، مراکز شماره گذاری، مهدهای کودک، آموزشگاه های هنری و ... که زیر مجموعه ادارات می شوند.

قاسم پور با تاکید بر تقویت نظارت بر بخش دولتی در اداره ها و نظارت بر مشاغل تحت نظارت آنها گفت: اعمال دورکاری و اتصال سامانه اداره ها به وزارت بهداشت و برگزاری جلسات با 15 نفر در شرایط قرمز کرونا باید توسط ادارات استان رعایت شود و روز گذشته  12 مدیر کل ادارات مختلف در استان تذکر گرفتند.

وی اعلام کرد: 22 شهرستان فارس قرمز، 12 شهرستان نارنجی و 2 شهرستان زرد است و رنگ بندی از 27 قرمز به 22 شهرستان امروز کاهش یافت و 50 درصد تست های کرونا در استان مثبت می شوند.

قاسم پور با اشاره به افزوده شدن به تخت های بیمارستانی فارس گفت:  بیمارستان های استان اغلب اشباع است اما شبکه بهداشت و درمان استان برای ارائه خدمات به بیماران کرونا تخت اضافه می کنند و حدود 900 تخت به دستور استاندارفارس اخیرا اضافه شده است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشدید نظارت های کرونایی ستاد استانی کرونا مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا تشدید نظارت ها تذکر ادارات استانداری فارس شیراز قاسم پور مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اکیپ‌های برداشت محصولات در مناطق مختلف فعال هستند، گفت: کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی روزانه اقدام به بازدید از کمباین‌های مشغول برداشت محصولات پاییزه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: اکیپ‌های برداشت در حین بازدید از مزارع و کمباین‌ها توصیه‌های لازم در خصوص تنظیمات کمباین و منع آتش زدن بقایا و کاه و کلش مزارع نیز به کشاورزان منطقه صورت می‌گیرد.

توکلی افزود، در حین برداشت عملکرد مزارع توسط کارشناسان ارزیابی می‌شوند.

کد خبر 6087140

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان