Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:01:38 GMT

سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۷۵۹

سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است

گروه استان‌ها- مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کریم کریمی‌تبار در نخستین جلسه شورای استان در سال 1400 با اشاره به نقش علامه مصباح در ایجاد جریان پایداری و مقابله با منحرفان اظهار داشت: علامه مصباح عالمی ربانی و فقیه و حکیم بود که نقشی مهم در پشتیبانی فکری از انقلاب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تحت رهنمود و هدایت فقیهان وارسته جهت انسجام نیروهای اصیل و ولائی تشکیل شده ‌است و به امید خدا استمرار این حرکت، پایدار خواهد بود.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: این جبهه در اصل به منظور پیشگیری از سرخوردگی و خروج از بلاتکلیفی نیروهای اصیل انقلاب که تعهد بیشتری در پایبندی به اصول نظام و آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلّه) دارند، تشکیل شده ‌است.

وی گفت: امیدواریم تا بتوانیم به شکل شایسته‌ای آن اهدافی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر رهبری معظم انقلاب (مدظله) است که مبانی جبهه پایداری برگرفته از آنها است در بدنه عمومی جامعه به اجرا در بیاوریم.

کریمی‌تبار بیان داشت: جبهه پایداری در مقابل جریان لیبرال و انحرافی ایستاده و خیمه‌ای است که انسان‌های متدین و انقلابی در هر مجموعه در هر شهر و هر استانی زیر این خیمه می‌توانند جمع شده و به تکالیف‌شان عمل کنند. اینجا مقامی وجود ندارد اما همه ما مسئول و مکلف به خدمت هستیم.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند: در حوزه سهم خواهی و تقسیم ارث(مدیریت) اصلاً ورود نمی‌کنیم، از طرف دیگر اخبار می‌رسد که در برخی جلسات شبانه احکامی خارج می‌شود که سر از کجا و کجا در می آورد، بدون هیچ ثمره خارجی در میدان عمل. برای پیگیری این امور تا تعریف و شناخت درستی از میدان و صحنه نداشته باشیم و تا انسان‌های درستی پای کار این مبانی نباشند شاید نشود کاری کرد.

محصولی: با افرادی که در معرض کاندیداتوری انتخابات هستند دیدار داشتیم/ تشریح مدل انتخاباتی جبهه پایداریبیانیه جبهه پایداری درباره شفافیت آرا در مجلسجبهه پایداری: آیت الله مصباح در قله‌های معرفت اخلاقی قرار داشتجلسه شورای مرکزی جبهه پایداری به ریاست «آقاتهرانی» برگزار می شود

این فعال سیاسی اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی جبهه پایداری استان خوزستان این است که در این سالیان هیچ گاه بر مبنای منافع شخصی اعضا و شخص حرکت نکرده است.

وی بیان داشت: شاخص اهم این جریان در استان، حضور پربرکت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین زکی‌پور بوده که در این سالیان با نفس گرم و مدیریت قوی و با تدبیرشان توانستند این مسیر را بر این محور صحیح و درست هدایت کرده و اجازه انحراف به این مجموعه را ندهند.

کریمی‌تبار تصریح کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان تمام قد پای کار فرمایشات رهبری معظم انقلاب ایستاده و در کنار و پشت سر نماینده ولی‌فقیه در استان آماده نقش آفرینی در انتخابات هستیم.

وی گفت: جبهه پایداری استان خوزستان به دنبال عدالت خواهی زیر علم ولایت است، بصیرت‌افزایی و سطح‌دهی در جهت رسیدن به اصلح و تعالی معرفی اصلح طبق شاخصه‌ها، یکی از وظایف جبهه پایداری است که با بررسی‌های دقیق و مشورت‌های لازم از مردم عزیزمان در این زمینه خدمتگزاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان خوزستان جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • پوشالی بودن رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» بیش از پیش عیان شد
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • عملیات «وعده صادق» پوشالی‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد