Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@10:26:14 GMT

تمدید ممنوعیت واردات کالا‌های غیرضرور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۷۶۵

ممنوعیت واردات کالا‌های غیرضرور در حمایت از تولید داخلی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تمدید شد. ناطقان: نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال ۱۴۰۰ بعد از ظهر روز دوشنبه، با حضور سران سه قوه و اعضا تشکیل شد.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست جهت گیری اقتصاد کشور در سال جدید را در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی همه جانبه از تولید بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانست و بر تلاش شورای عالی در ایجاد هماهنگی بین قوا و تسهیل و تقویت تولید ملی در شرایط دشوار مقابله با تحریم‌های اقتصادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه پیرو تمدید مصوبه ارزی شورای عالی، گزارشی از تصمیمات ارزی ستاد اقتصادی در جهت توسعه صادرات و تسهیل تجاری برای تامین نیاز بخش تولید و واردات ضروری کشور ارائه و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین وزرات صنعت، معدن و تجارت گزارشی از اجرای قانون استفاده حداکثری از توان تولید داخلی ارائه کرد و اعضای شورای عالی درخصوص ادامه ممنوعیت واردات کالا‌های غیرضرور و حمایت از تولید داخلی، تصمیمات لازم را اتخاد کردند.

در ادامه جلسه پیشنهاد وزارت نیرو در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و روان سازی گردش مالی در پروژه‌های زیرساختی صنعت برق کشور از طریق تهاتر بهای برق مصرفی با محصولات شرکت‌های تولیدکننده مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت. منبع: عصر ایران برچسب ها: تمدید ممنوعیت ، واردات ، کالاهای غیر ضرور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمدید ممنوعیت واردات کالاهای غیر ضرور شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس آنچه که خبرگزاری صدا وسیما اعلام کرده است، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

 همچنین بر اساس این گزارش، برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود