Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:01:20 GMT

خوش و بش دو بازیکن استقلالی با فکری

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۷۷۱

خوش و بش دو بازیکن استقلالی با فکری

پیش از شروع مسابقه دو بازیکن سپاهان که سابقه بازی در استقلال را داشتند با سرمربی نفت مسجدسلیمان خوش و بش کردند.

به گزارش مشرق،   پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی گرامی داشته شد و مسئولان باشگاه سپاهان به همراه جمعی از فرماندهان ارتش در این مراسم حضور داشتند. بازیکنان هر ۲ تیم نیز در هنگام ورود به زمین به شهید صیاد شیرازی ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد گوهری دروازه‌بان اصلی نفت مسجد سلیمان در این بازی نیمکت نشین است. فرهاد مجد کرمانشاهی درون دروازه ایستاده است.

 پیش از شروع بازی محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت نفت رفتند و با کادر فنی نفت مسجدسلیمان رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

 امید نورافکن و سجاد شهباززاده از سپاهان  که سابقه بازی در استقلال را هم داشتند پیش از شروع بازی با محمود فکری خوش و بش کردند؛ نیما انتظاری و فرید بهزادی‌کریمی نیز از نفت به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

رضا میرزایی که برای این دیدار در لیست سپاهان حضور ندارد و محمد محبی که محروم است، در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

دروازه‌بان نفت در همان دقیقه ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد؛ دروازه‌بان نفت بعد از حضور کادر پزشکی در زمین به بازی ادامه داد.

 محمود فکری سرمربی نفت برای دومین‌بار است که در اصفهان حاضر می‌شود، فکری در بازی قبلی و در حالی که روی نیمکت استقلال نشسته بود با نتیجه ۲ بر صفر به سپاهان باخت.

 شایان مصلح نیز که به دلیل مصدومیت در ترکیب سپاهان قرار نداشت، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

به دلیل مشکلاتی که بین نیروی انتظامی و صدا و سیمای اصفهان در هنگام ورود به ورزشگاه رخ داده است، این دیدار تنها با ۲ دوربین روی آنتن زنده شبکه اصفهان رفته است.

مسابقه دو تیم تا دقیقه ۵۱ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا محرم نویدکیا نیروی انتظامی ورزشگاه نقش جهان باشگاه سپاهان نفت مسجدسلیمان محمود فکری پیش از شروع خوش و بش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست