Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حواشی نیز به دنبال داشت.

حواشی:

* بازیکنان هر ۲ تیم در هنگام ورود به زمین به شهید صیاد شیرازی ادای احترام کردند.

* پیش از شروع بازی محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت نفت رفتند و با کادر فنی نفت مسجدسلیمان رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امید نورافکن و سجاد شهباززاده از سپاهان پیش از شروع بازی با محمود فکری خوش و بش کردند؛ نیما انتظاری و فرید بهزادی‌کریمی نیز از نفت به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

* رضا میرزایی که برای این دیدار در لیست سپاهان حضور ندارد و محمد محبی که محروم است، در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* دروازه‌بان نفت در همان دقیقه ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد؛ دروا‌زه‌بان نفت بعد از حضور کادر پزشکی در زمین به بازی ادامه داد.

* محمود فکری سرمربی نفت برای دومین‌بار است که در اصفهان حاضر می‌شود، فکری در بازی قبلی و در حالی که روی نیمکت استقلال نشسته بود با نتیجه ۲ بر صفر به سپاهان باخت.

* شایان مصلح نیز که به دلیل مصدومیت در ترکیب سپاهان قرار نداشت، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

* به دلیل مشکلاتی که بین نیروی انتظامی و صدا و سیمای اصفهان در هنگام ورود به ورزشگاه رخ داده است، این دیدار تنها با 2 دوربین روی آنتن زنده شبکه اصفهان رفته است.

* از شروع نیمه دوم پرژکتورهای ورزشگاه نقش‌جهان روشن شدند و بازی زیر نور مصنوعی ادامه پیدا کرد.

* در دقیقه 63 بازیکن نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شد و توپ در دست سپاهانی‌ها بود که با سر و صدای زیاد کادر فنی نفت، پورقاز توپ را به بیرون زد.

* در نیمه دوم سرمربی هر 2 تیم به صورت ایستاده و از کنار زمین بازی را مشاهده و نکات را به بازیکنان منتقل کردند.

* در دقایق پایانی نیمه دوم حاج‌صفی از سپاهان خطا انجام داد که با اعتراض شدید محمود فکری به داور همراه بود؛ فکری اعتقاد داشت داور باید به حاج‌صفی کارت زرد نشان می‌داد.

* در لحظات پایانی بازی 3 بازیکن نفت به صورت همزمان روی زمین افتادند که اعتراض بازیکنان سپاهان نسبت به اتلاف وقت بازیکنان نفت را در پی داشت.

* در لحظات پایانی حسرت و حرص و جوش‌های بازیکنان مصدوم و محروم سپاهان که در جایگاه ویژه حضور داشتند بیشتر شد.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر نفت مسجدسلیمان حاشیه ورزش اصفهان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد