Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین حاشیه های فوتبال ایران را با طرفداری دنبال کنید.

برنامه فوتبال ایرانی که به بررسی اتفاقات روز فوتبال ایران می پردازد، امشب از ساعت 20 از طریق شبکه تیوا اسپورت پخش خواهد شد.

به گزارش طرفداری، علاقه مندان به مسابقات فوتبال ایران، می توانند این برنامه را امشب از طریق رسانه طرفداری و لینک زیر مشاهده کنند:

  برنامه فوتبال ایرانی (اینجا کلیک کنید)

در برنامه امشب نیما نکیسا، محمد کشاورز، محمد طاهری و وحید سلیمانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه فوتبال ایرانی

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایرانی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • ال‌کلاسیکوی سرنوشت‌ساز؛ تکلیف لالیگا مشخص می‌شود