Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه هفته بیستم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت  و پیکان هم در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان گل گهرسیرجان  است.

نتایج  این دو مسابقه به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان صفر- نفت مسجدسلیمان صفر

داور: کوپال ناظمی

کمک داوران: فرزاد بهرامی – محمد عطایی

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

گل:-

به این ترتیب تیم سپاهان همراه با پرسپولیس صدرنشین ۴۱ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر به صدر جدول نرسید و همچنان در رده دوم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان هم که با محمود فکری سرمربی جدید خود یک امتیاز ارزشمند گرفت. این در حالی بود که فکری با استقلال مقابل سپاهان بازنده شده بود. نفت در این مسابقه تقریبا یازده نفره دفاع می‌کرد. سپاهان هم هرچه حمله کرد به در بسته خورد تا بعد از ۶ برد متوالی متوقف شود. نفت با این مساوی با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

پیکان تهران صفر - گل گهرسیرجان یک

داور: میثم حیدری

کمک‌ها: براتعلی مولوی و ایوب غلام زاده

کارت زرد: مهدی تارتار( سرمربی)، آرمان قاسمی از پیکان احمدرضا زنده روح( گل گهرسیرجان)

کارت قرمز: حسین پاشایی( مربی) از پیکان

گل: مرتضی تبریزی(۲۱) برای گل‌گهر
گل گهرسیرجان با این برد ۲۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092928 برچسب‌ها لیگ برتر ایران سپاهان اصفهان نفت مسجدسلیمان پیکان تهران گل گهر سیرجان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران سپاهان اصفهان نفت مسجدسلیمان پیکان تهران گل گهر سیرجان نفت مسجدسلیمان گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نتایج مسابقات پرس سینه قهرمانی خوزستان اعلام شد؛ این رقابت‌ها در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده‌های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دومی را از آن خود کرد و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد و هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد و باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد. در این بخش تیم سوم معرفی نشد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم نیز در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز قهرمان شد و باشگاه حامد مسجدسلیمان و مکث مسجدسلیمان به ترتیب دوم و سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم شد و هیات شوشتر در رده سوم قرار گرفت.

در رده بزرگسالان، باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان در رده دوم ایستاد و قهرمانان اندیمشک عنوان سوم را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم، پوریای ولی دزفول، باشگاه شهید شیرالی اهواز و ایرانیان امیدیه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید