Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:22:35 GMT

قلعه نویی مچ تارتار را خواباند!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۹۰۸

قلعه نویی مچ تارتار را خواباند!

تیم فوتبال پیکان با دو گل مغلوب گل گهر سیرجان شد.

به گزارش برنا؛  در ادامه هفته بیستم لیگ برتر، شاگردان قلعه نویی با نتیجه  2 بر صفر برابر پیکان  پیروزی رسیدند.  با 3 امتیاز  ارزشمند این دیدار گل گهری ها   29 امتیازی شدند و تا رده چهارم صعود کردند. پیکان هم با 25 امتیاز دهم  ایستاد.

در این دیدار  در دقیقه 21 روی ارسال علی اصغر  عاشوری با یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه، مرتضی تبریزی را که در دهانه دروازه جای گرفته بود را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با ضربه سینه خود توپ را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم و در دقیقه 73 ارسال تند و تیز یونس شاکری از سمت راست  را علی عبدالله زاده با تکل بلند قطع کرد و این توپ در حالی که می رفت درون دروازه قرار بگیرد با دخالت سعید صادقی از خط عبور کرد  تا گل به نام بازیکن گل گهر ثبت شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیکان پیروزی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت