Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@06:20:47 GMT

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۰۵۰

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

اخبار پربازدید و جذاب گروه ورزشی خبرگزاری برنا در روز 23 فروردین را ببینید.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: الریان جدی‌‌ترین حریف پرسپولیس خواهد بود/ صعود از مرحله اول کمترین انتظار از تیم گل‌محمدی است ************************* ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: کنار رفتن دو مربی از هدایت تیم ملی اوج احترام به خودشان بود/ الان جای نقد نیست ************************* صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: لیگ قهرمانان ویترینی برای درخشش بازیکنان است/ مهاجمان استقلال افت کرده‌اند ************************* بهروز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: قاسم‌پور چیزی کم از یزدانی ندارد/ گرفتن سهمیه المپیک برای کشتی ایران افتخار نیست ************************* بررسی حریفان پرسپولیس در آغاز لیگ قهرمانان آسیا؛ تقابل تماشایی با خلیل‌زاده/ گوا در قرق اسپانیایی‌ها ************************* خاطرات تلخ اماراتی‌ها از پرسپولیس؛ از هت‌تریک قاتل استقلال تا آتش‌بازی ستاره پورتو!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه ورزشی خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است