Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:02:50 GMT

اعتراض 70 دقیقه‌ای تارتار به داور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۱۳۷

اعتراض 70 دقیقه‌ای تارتار به داور

گل گهر موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود در هفته بیستم لیگ برتر را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر این فرصت را داشت تا با تکرار پیروزی دیدار رفت خود مقابل گل گهر، دو پله در جدول رده بندی صعود کرده و جای تراکتور در رده هشتم را بگیرد. شاگردان مهدی تارتار در این دیدار در حالیکه محمد نادری را در کنار خود در ترکیب اصلی نمی دیدند در نیمه اول با گل مرتضی تبریزی برای گل گهر، بازنده راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم گل گهر، گل دوم را هم به ثمر رساند و تارتار هم نادری را برای جبران به میدان فرستاد اما این تدبیر هم جواب نداد و پیکان بازی را به حریف خود واگذار کرد.

 

مهمترین اتفاق بازی اما چیز دیگری بود؛ گلی که مرتضی تبریزی در دقیقه 21 وارد دروازه پیکان کرد، مهمترین اتفاق بازی بود. پیکانی ها معتقد بودند که در این صحنه، مهاجم گل گهر با بهره گرفتن از دست خود، دروازه حریف را باز کرده و داور باید خطای هند او را اعلام می کرد. میثم حیدری، داور بازی اما چنین نظری نداشت و 5 دقیقه بعد از گل در حالی که اعتراضات مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان به این صحنه همچنان ادامه داشت، با کارت زرد او را جریمه کرد.

 

این کارت زرد اما تاثیری در موضع تارتار نداشت و او تا پایان بازی همچنان به اعتراض خود نسبت به این گل ادامه داد. تارتار در طول 90 بارها با صدایی که حتی می شد از طریق پخش زنده بازی هم آن را شنید از به ثمر رسیدن گل تیم حریف با دست مهاجمش صحبت می کرد و اعتقاد داشت که خودش با چشمان خودش این صحنه را دیده و عجیب است که داور چنین صحنه واضحی را ندیده است. او با جملاتی چون "من از اینجا با چشمانم دیدم که با دست توپ را گل کرد و نیاز به دیدن فیلم و عکس نیست." و "با همان دست زد." و "خطای به این واضحی را پنالتی نگرفت اما آن دست را پنالتی گرفت." و... اعتراضات خود را به گوش داور و ناظر می رساند.

 

این اعتراضات باعث شد تا داور یک بار هم در نیمه دوم بازی را متوقف کرده و یکی از دستیاران تارتار را از زمین بازی اخراج کند. اعتراضات سرمربی پیکانی ها بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی هم ادامه داشت؛ او در حالی که برای دست دادن با قلعه نویی به سمت او رفته بود، دقایقی هم در مورد گل تبریزی با او به صحبت پرداخته و عقیده داشت که گل اول  شاگردان قلعه نویی بایستی مردود اعلام می شد؛ سرمربی گل گهر هم در واکنش به این صحبت ها ترجیح داد که سکوت کرده و به گفتن خسته نباشید به تارتار بسنده کند.

مهدی تارتار پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: عذر می‌خواهم که نیمه دوم آنطور که باید نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۴۰ کنترل بازی در دست ما بود. غیر از دو گلی که زدیم می‌‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. حدس می‌زدیم که تیم پیکان جنگنده ظاهر شود و بازی سختی داشته باشیم و همین طور هم شد‌.

او ادامه داد: نیمه اول، در نبرد فیزیکی ما برنده بودیم و در نبرد تاکتیکی و فوتبالی هم ما سر بودیم و بچه‌ها خیلی خوب جنگیدند از آن‌ها ممنونم و خداقوت می‌گویم.

ویدئو: 330335

عبداللهی در مورد فشار تمرینات گفت: مدل تمرینات ما طوری است که بازیکنان باید فشار زیادی را تحمل کنند. ایراد بر ما وارد است در فوتبالی که خیلی از تیم‌ها با یک گل سه امتیاز کامل را می‌گیرند ولی ما چند بازی است که یک یا دو گل جلو میفتیم و بعد از دست می‌دهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر اول کادر فنی و بعد بازیکنان این قضیه را درست کنیم و رویش کار می‌کنیم. فکر می‌کنم از نظر جسارت و جنگندگی که دیروز هم صحبتش را کردم یک نیمه کافی نیست و بچه‌های ما باید تا پایان سوت داور، بازی را با جسارت شروع کنند و شجاع‌تر تمام کنند. امیدوارم که روی این قضیه کار کنیم و بهتر باشیم.

او درمورد تعویض پاکدل توضیح داد: درمورد حامد پاکدل باید مربی پیکان صحبت کند ولی شناختی که من از او دارم در سال‌هایی که با او بودم، بچه‌ای نیست که عکس‌العمل منفی داشته باشد و ممکن است ناراحت شده باشد. به او خسته نباشید گفتم و او هم گفت مخلصیم. یک معاشرت معمولی بود. حامد بچه‌ای نیست که حاشیه درست کند. آقای عنایتی گفتند من یک سری چیزها را یاد دادم به یک سری‌ها و فکر کنم بهتر است ایشان درمورد آقا حامد جوابگو باشند.

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!