Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری افغانستان به نقل از رسانه‌های خارجی اعلام کردند، زمان برگزاری نشست صلح افغانستان در ترکیه تا ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) به تعویق افتاده و گروه طالبان نیز اعلام کرده‌ است که در ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) نمی‌تواند در نشست ترکیه شرکت کند.

به گزارش برنا، رسانه‌های افغانستان نوشته‌اند که گروه طالبان نیز آمادگی ندارد تا در ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) در نشست استانبول ترکیه برای صلح شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع همچنین گفته‌اند که دولت افغانستان هم به برخی رسانه‌ها گفته است، آمادگی‌ها برای برگزاری نشست ترکیه در ۱۶ آوریل فراهم نخواهد شد و به همین دلیل برگزاری نشست استانبول از ۱۶ به ۲۴ آوریل موکول شده است.

زلمی خلیل‌زاد فرستاده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان پس از چهار روز  امروز (دوشنبه) کابل را ترک کرده و سفارت آمریکا در فیسبوک خود نوشته است که زمان سفر وی به پایان رسیده است.

پیش از این نیز برخی کارشناسان و آگاهان گفته بودند هرچنده ترکیه، آمریکا و سازمان ملل متحد ۲۷ فروردین را برای نشست صلح افغانستان انتخاب کرده‌اند اما اگر طرف‌های افغان برای این تاریخ آمادگی کامل نداشته باشند، آن زمان را نهایی نخواهند دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست صلح ترکیه صلح افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام با پیش نشست ترکیه استانبول برگزار شد.

این پیش نشست پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ به وقت ایران در دانشگاه آرل استانبول، ترکیه برگزار گردید.

گفتنی است این نشست با مشارکت اساتید جمهوی اسلامی ایران و ترکیه برگزار شد.

کد خبر 6081678 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد