Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@16:18:51 GMT

تاکید حماس بر لزوم برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۳۰۰

تاکید حماس بر لزوم برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس»

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تلاش های خصمانه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
 
بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تأکید کرد: گروه های فلسطینی باید به سازوکار مشترکی جهت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای دست کشیدن از اقدامات خصمانه آن، دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این مقام فلسطینی افزود: از حق خود برای برگزاری انتخابات در قدس کوتاه نخواهیم آمد. حق فلسطینیان در برگزاری انتخابات در قدس برای آنها محفوظ است و ما از تمامی ابزارها برای استفاده از این حق بهره برداری می کنیم.
 
القانوع در ادامه تصریح کرد: ما انتخابات فلسطین را در قدس نیز برگزار می کنیم و این شهر اشغالی را به صحنه نبرد با صهیونیسم تبدیل خواهیم کرد. پیش از این، فوزی برهوم در این خصوص گفته بود: این حق ملی فلسطینیان است که انتخابات خود را در قدس اشغالی برگزار کنند. ما نباید اجازه دهیم که اسرائیل خواسته‌های خود را به فلسطینیان تحمیل کند. باید با تمام قدرت حق خود را از اشغالگران بگیریم.
 
سخنگوی حماس همچنین یادآور شد: ما نه تنها باید انتخابات فلسطین را در قدس برگزار کنیم، بلکه باید برگزاری آن در این شهر اشغالی را به یک نبرد سیاسی تبدیل کنیم. پیش از این، نخست وزیر تشکیلات خودگردان تأکید کرده بود: بر اساس توافقات، رژیم صهیونیستی باید به فلسطینیان حاضر در شهر قدس اجازه دهد که در انتخابات فلسطین شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: برگزاری انتخابات انتخابات فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شامگاه دوشنبه، ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد از میان این ۳۰ موشک، ۲۰ فروند به سمت شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است و حدود ۱۵ فروند به این شهر اشغالی اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد در پی اصابت این موشک‌ها، صدای آژیر هشدار در مناطق الجلیل علیا و الجلیل غربی شنیده شده است.

به گزارش این شبکه صهیونیستی، حدود ۳۰ موشک به منطقه الجلیل علیه اصابت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظۀ اصابت پهپادهای حزب‌الله به سواحل عکا و پایگاه شراگا در فلسطین اشغالی
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح