Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان با توقف مقابل نفت مسجدسلیمان در اصفهان فرصت صعود دوباره به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست داد.

هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران و صعود این تیم به صدر جدول آغاز شد و با تداوم صدرنشینی این تیم ادامه پیدا کرد.

امروز دو بازی در این چارچوب برگزار شد که در یکی از این دیدارها گل‌گهر با نتیجه 2 بر صفر در زمین پیکان به برتری رسید و 29 امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه تیم قلعه‌نویی موقتاً به رتبه چهارم جدول رسید. شاگردان تارتار هم با همان 25 امتیاز قبلی در رتبه دهم جدول قرار گرفتند.

در بازی دیگر امروز سپاهان در اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان با سرمربی جدید‌ش متوقف شد و نتوانست به صدر جدول بازگردد. این دیدار نخستین بازی نفتی‌ها با سرمربیگری محمود فکری بود که توانستند یک امتیاز شیرین را در اصفهان کسب کنند.

سپاهان با تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان 41 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار گرفت. نفتی‌ها هم 21 امتیازی شدند و در رتبه دوازدهم جدول جای گرفتند.

نتایج دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر تا به اینجا به شرح زیر است:

پرسپولیس 2 - نساجی مازندران صفر
ماشین‌سازی تبریز یک - آلومینیوم اراک یک
مس رفسنجان یک - سایپا صفر
پیکان صفر - گل‌گهر سیرجان 2
سپاهان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و ذوب‌‌آهن در این چارچوب روز پنجشنبه 26 فروردین برگزار خواهد شد./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

دعا برای دست نشان در اطراف بیمارستان+ تصویر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • صدر جدول طلایی شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول