Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:52:30 GMT

فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۳۳۹

فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان اعلام شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد رحیمی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در آستانه ماه رمضان با بررسی محورهای محتوایی این ایام و اولویت‌سنجی از میان آن‌ها، با مشارکت و هم‌اندیشی کنشگران سایبری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمود آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار «#به انتخاب تو» به‌عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت «انتخاب» در سرنوشت انسان، اضافه کرد: در این فراخوان از تمامی فعالان فرهنگی در فضای مجازی خواسته می‌شود، با حفظ فعالیت‌های مستقل و ارزشمند خود، انتقال پیام‌های این شعار را در حوزه‌ مسائل تربیتی، اجتماعی به جامعه مخاطبان خود مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: بسته محتوایی ملاک‌های انتخاب و اولویت‌های برخاسته از دین و مسیر دستیابی به انتخابی صحیح در زندگی توسط اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به‌زودی منتشر می‌شود.

رحیمی از فعالان مجازی خواست برای ثبت‌نام در سامانه فعالان رسانه‌های نوین به لینک https://eshragh.ir/سامانه-فعالان-رسانه-های-نوین/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی اخبار کنکور دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی