Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکرد داور مسابقه پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی سه صحنه مهم داشت که مورد اعتراض تیم پیکان قرار گرفت. صحنه اول مربوط به گل مرتضی تبریزی است. در آن لحظه وی برای زدن توپ با سر بلند شد اما کنترل نداشت و ناخودآگاه دستش به توپ برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمد و غیر عمد برخورد توپ به دست مهاجم خطا است و میثم حیدری باید به همین دلیل گل اول گل‌گهر را خطای هند  اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: در صحنه قبل از گل دوم گل‌گهر برخوردی بین مهاجم تیم پیکان (رضا جبیره) با آرمین سهرابیان رخ داد. در آن حرکت هیچ خطایی درون محوطه حریف روی جزیره اتفاق نیفتاد زیرا سهرابیان ابتدا توپ را زد و در ادامه با مهاجم پیکان برخورد کرد. به دلیل اینکه توپ در صحنه وجود نداشت این حرکت پنالتی نبود اما اگر توپ در صحنه بود داور می‌توانست اعلام پنالتی کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه گل دوم گل‌گهر توضیح داد: تشخیص دادن برای آفساید در این صحنه خیلی سخت است. طبق تصاویری که ما می‌بینیم  فکر می کنم کمک داور کار درستی انجام داد و مهاجم گل‌گهر با مدافع پیکان که روی قوس محوطه جریمه بود روی یک خط قرار داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته بیستم لیگ برتر آرمین سهرابیان بازی پیکان و گل گهر گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد هئیت فوتبال قزوین با تیم متخلف جام رمضان محمدیه چه بود؟

ایسنا/قزوین رئیس هیئت فوتبال قزوین گفت: با عوامل درگیری با داور در فینال جام رمضان شهر محمدیه برخورد قاطعی صورت گرفته است.

حسین باجیوند در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص درگیری در جام رمضان فوتسال در محمدیه،  اظهار کرد: تیم متخلف از رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان قزوین کنار گذاشته شد.

وی در ادامه بیان کرد: با خاطیان و بازیکنانی ضرب و شتم داور دیدار فینال جام رمضان شهر محمدیه هم برخورد لازم صورت می‌گیرد. برای این بازیکنان جریمه نقدی تا سه میلیون تومان هم در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس هئیت فوتبال استان قزوین گفت: مسئولان هئیت فوتبال به طور معمول از جریمه برخی کارت‌های زرد و قرمز صرف نظر می‌کنند، ولی برخورد با داور خط قرمز است و خاطیان با برخورد قاطع مواجهه خواهند شد.

وی ادامه داد: فوتسال جام رمضان سال‌های متمادی است که با یک حرکت فرهنگی برگزار می‌شود و روح ورزش در سایه جوانمردی جلا پیدا می‌کند.

باجیوند در پایان اظهار کرد: حرمت داور و زمین مسابقه باید حفظ شود و برخورد با خاطیان این رخداد تلخ قاطع است تا از تکرار این اتفاق‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • گل اول سپاهان به ذوب‌آهن + فیلم
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • برخورد هئیت فوتبال قزوین با تیم متخلف جام رمضان محمدیه چه بود؟
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!