Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام روز جاری اتحادیه اروپا در قرار دادن اسامی تعدادی از مقامات و نهاد‌های جمهوری اسلامی در فهرست تحریم‌های حقوق بشری اتحادیه واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدام روز جاری اتحادیه اروپا در قرار دادن اسامی تعدادی از مقامات و نهاد‌های جمهوری اسلامی در فهرست تحریم‌های حقوق بشری اتحادیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران این اقدام را قویا محکوم نموده و آنرا بی اعتبار می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بدون شک اقداماتی از این دست از سوی مدعیان و موعظه گران دروغین حقوق بشر که با انگیزه‌های سیاسی، نه تنها در برابر نقض حقوق مردم ایران تحت تحریم‌های ضد بشری و غیر قانونی آمریکا سکوت کرده و تنها به اظهار تاسف بسنده کردند، بلکه با آن همراهی کردند، مردود بوده و موجب بی آبرویی هرچه بیشتر سوءاستفاده کنندگان از مفاهیم والایی، چون حقوق بشر است.

خطیب زاده در ادامه تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام اتحادیه اروپا، گفتگو‌های جامع با اتحادیه اروپا شامل گفتگو‌های حقوق بشری و تمامی همکاری‌های ناشی از این گفتگوها، بویژه در حوزه‌های تروریسم، مواد مخدر و پناهندگان را به حالت تعلیق در می‌آورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های متقابل را در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا در دست بررسی دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تحریم‎های اتحادیه اروپا علیه ۱۲ نهاد و شخصیت ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید خطیب زاده اتحادیه اروپا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید خطیب زاده اتحادیه اروپا سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی اتحادیه اروپا حقوق بشری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان خوبی برای مهاجرین

سخنگوی وزارت مهاجرین طالبان از میزبانی مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران به نیکی یاد کرد و گفت:ما از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که در برابر مهاجرین از صبر و حوصله کار بگیرند تا زمینه عودت عزت‌مندانه آنها به افغانستان مساعد شود.

وی گفت یک باردیگر از میزبانی نیک جمهوری اسلامی ایران از مهاجرین افغانستانی تشکر می‌کنیم.

سخنگوی وزارت مهاجرین طالبان گفت از ایران می‌خواهیم که به اساس مشترکات دینی و فرهنگی با مهاجرین افغانستانی برخورد نمایند. 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تداوم دیدارها برای لغو تحریم‌ها
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین