Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمود رضا طاهری روز دوشنبه در بازدید سرزده از واحد کاله در پی انتشار فیلم تخلف راننده حمل شیر اظهار داشت: به واحد مربوطه لبنی تذکر دادیم تا در این زمینه دقت لازم را اعمال کنند تا دست افراد سودجو کوتاه شود.

وی گفت: ضمن اصلاح این روند کنترلی باید واحدهای لبنی از پذیرفتن بطری‌هایی که پلمب آن باز شده‌ است، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان انتشار این فیلم، تولیدات این واحد را زیرنظر داشتیم و با بازرسی انجام‌شده، تخلف و عدم انطباقی در خصوص فرآورده شیر دیده نشد.

طاهری ادامه داد: مطابق روال، واحدهای لبنی برای توزیع شیر، مازاد شیر توزیع‌شده به واحدهای صنفی و عرضه، توسط اتومبیل حمل شیر، به کارخانه برگشت داده و هزینه آن به توزیع‌کننده پرداخت می‌شود؛ و با پیگیری و بررسی فیلم، مشخص شد، توزیع‌کننده متخلف، به طمع گرفتن هزینه بیشتر از کارخانه، بطری‌های پلمب را باز و آن را با آب مخلوط کرده‌ است.

به گزارش ایرنا، ۲۰ فروردین ماه امسال فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در خودرو حمل لبنیات افرادی در حال پُر کردن بطری‌های شیر با آب در یکی از خیابان‌های تهران بودند.

بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، در این رابطه سه متخلف دستگیر شده به دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی تهران معرفی شدند.

برچسب‌ها شهر تهران اداره کل استاندارد استان تهران محصولات لبنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران اداره کل استاندارد استان تهران محصولات لبنی شهر تهران اداره کل استاندارد استان تهران محصولات لبنی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد