Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@12:08:27 GMT

رشد ۱۰ درصدی وزنی صادرات پگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۰۵۱

رشد ۱۰ درصدی وزنی صادرات پگاه

صادرات ۱۰ درصد و فروش داخلی شرکت صنایع شیر ایران ۴/۲ درصد، از نظر وزنی، رشد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام نیز، به رکورد قابل توجهی، دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی، با اشاره به توفیقات حاصل شده در حوزه صادرات نیز افزود: کسب عنوان صادر کننده ممتاز برای دومین بار و شکستن رکورد صادرات، موید عملکرد مطلوب سال گذشته شرکت، بوده است.    مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به نقش صادرات در ارزآوری کشور گفت: توسعه بازارهای صادراتی در اوراسیا، یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، در سال ۱۴۰۰، است.   قدوسی با تقدیر از عملکرد شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و تجهیز ناوگان توزیع، تاکید کرد: مدیران این حوزه، تمرکز بر افزایش فروش وزنی، ارزش سبد، رشد سهم ویترینی و افزایش تعداد عاملین فروش را، به‌عنوان اهداف پیش رو، مد نظر قرار دهند.    مدیرعامل صنایع شیر ایران تصریح کرد: استمرار کیفیت و مزه مطلوب، در راستای جلب رضایت مشتریان از مهمترین اهداف شرکت است که به جدیت پیگیری می‌شود.   وی همچنین توجه به اصول کاهش قیمت تمام شده و مطلوبیت نهایی محصول را از شاخص‌هایی دانست که در دستور کار سال جاری قرار گرفته است.   قدوسی، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ظرفیت موجود، باید نهایت بهره برداری در راستای توسعه بیش از پیش شرکت، انجام شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنایع شیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ این مجموعه در ساخت بزرگراه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال 1402 این اداره‌کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی 100 درصد اجرایی شده، اظهار داشت: این اداره‌کل از مجموع 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سال جاری بیش از 70 کیلومتر آن را به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته حدود 75 کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره‌کل از مرز یک هزار میلیارد تومان فراتر رفته اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی استان را به پایان برسانیم.

اکبری گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره‌کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه