Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در خصوص تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودروی شخصی ۲ مرزبان هنگ مرزی نگور که در حال بازگشت به محل خدمت بودند گفت: موضوع در دست بررسی است .

حسن کیخا در این باره اظهار کرد: ساعت ۲۰ شب ۲۲ فروردین ماه سال جاری افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حد فاصل "روستای آبادان "بخش دامن شهرستان ایرانشهر به سمت خودروی شخصی ۲ مرزبان هنگ مرزی نگور که در حال بازگشت از مرخصی و حرکت به سمت محل خدمت از این گذر بودند تیراندازی می کنند که خودروی آنان واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این حادثه تیراندازی متاسفانه یکی از مرزبانان در محل بر اثر اصابت تیر جان به جان تسلیم و دیگر مامور مرزبان نیز آسیب جزئی به وی می‌رسد .

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر علت و جزئیات دقیق این حادثه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی مرزبانان حادثه اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان تسلیم ساعت خودروی شخصی افراد ناشناس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران خانواده تلگرام بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی یک زن پسر خاله تصاویر گوشی تلفن همراه سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل