Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:52:49 GMT

تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهرها با وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۰۸۷

تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهرها با وضعیت قرمز

 سرهنگ علی نام درست" رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:برابرمصوبات ستادملی مدیریت ستاد کرونا مراکز تعویض پلاک شهر‌های با وضعیت قرمز تا زمان تبدیل وضعیت آن‌ها به رنگ نارنجی – زرد و آبی تعطیل خواهند بود.

او  افزود: امکان اخذ نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک دراستان و شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونا مقدور نخواهد بود که بازگشایی مجدد این مراکز درگرو ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله باکرونا و ابلاغ مجاز بودن فعالیت این مراکز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد:اعتباروکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روز‌های تعطیل شده از سوی ستادملی کرونای کشور در شهر‌های باوضعیت قرمز تمدید می‌گردد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فروشگاه کتابفروشی کتابستان به زودی تعطیل خواهد شد.

طبق انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی توسط محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان معرفت و مدیر فروشگاه کتابستان این کتابفروشی به زودی تعطیل خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن این فروشگاه در آستانه تعطیلی کلیه کتاب های این فروشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می گردد.

فروشگاه کتابستان آذر ماه سال گذشته در مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران افتتاح شد و هنوز دلایل روشنی از تعطیلی این کتابفروشی در کمتر از یکسال در دست نیست.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228088 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!