Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:01:34 GMT

آموزش بیش از ۴ هزار معلم البرزی در طرح اتقان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۱۳۵

آموزش بیش از ۴ هزار معلم البرزی در طرح اتقان

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح کشوری ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی که با حضور حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، صورت گرفت، اظهار کرد: این طرح به عنوان ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران زیر ۱۵ سال خدمت کشور است.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های وزارتخانه و کمیسیون آموزش عمومی قرآنی هیئت دولت که مسئول آن وزیر آموزش و پرورش است و همچنین به دلیل ظرفیت‌ها و امکاناتی که استان البرز دارد، برای اجرای موفق این طرح انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از آموزگاران استان البرز را زیر پوشش این طرح قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمام ظرفیت‌های استان و صحبت‌هایی که با استاندار البرز، رئیس شورای آموزش و پرورش استان، آیت‌الله حسینی همدانی امام جمعه کرج به عنوان رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حتی تشکل‌های مردمی قرآنی پیرامون این طرح داشتیم، مقرر شد؛ این طرح در استان البرز به عنوان پایلوت اجرا شود و هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان افتتاحیه این طرح را خواهیم داشت.

قاسمی گفت: بر همین اساس طی ۷۲ ساعت، به ۶۰ نفر از مدرسین استانی این آموزش را خواهند داد، سپس با اجرای این طرح در استان البرز به شکل عمومی و گسترده در کل کشور اجرا خواهد شد.

وی متذکر شد: سرانجام در مهر ماه سال جاری دانش آموزان از آموزش این طرح قرآنی توسط مدرسان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 5187805

منبع: مهر

کلیدواژه: سالار قاسمی آموزش و پرورش البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان ماه مبارك رمضان اردبیل مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۷۷ نفر در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و مربی امور تربیتی در استان در سال جاری جذب آموزش و پرورش می‌شوند. - اخبار استانها -

افشین امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به استخدام فرهنگیان در سال جاری، اظهار داشت: در سال جاری با برگزاری آزمون‌ها، مجموعا 777 نفر جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی ادامه داد: از این مجموع، 208 نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی، 241 نفر دبیر و 328 نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی امور تربیتی و سبک زندگی در استان جذب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز 6 کانون ارزیابی در استان، بیان کرد: برای برگزاری ارزیابی تکمیلی که همان مصاحبه تخصصی با پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی است، برنامه‌ریزی شده است.

امیریان با اشاره به مراحل جذب، عنوان کرد: پس از برگزاری آزمون؛ فرآیند استخدام شامل مرحله بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای ارزیابان استان، خاطرنشان کرد: آزمون آموزگاری 18 اسفندماه سال گذشته برگزار شد و آزمون دبیری در 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری