Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه رتبه ۲۵ خوزستان در جذب تسهیلات کرونایی، اصلا خوب نیست، گفت: مدیران بخش‌های مختلف استان خوزستان روزانه باید پیگیر جذب تسهیلات کرونایی باشند و در این زمینه، پیگیری به تنهایی کافی نیست و حتی اگر نیاز باشد باید در آنجا خیمه بزنند تا بتوانند این تسهیلات را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جلساتی که منتج به نتیجه نشود بی‌فایده است. جلسات باید خروجی و عدد و رقم داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رتبه ۲۵ خوزستان در جذب تسهیلات کرونایی، اصلا خوب نیست، افزود: هر کسی نمی‌تواند، باید استعفا دهد؛ هر مدیری که نمی‌تواند کارش را انجام دهد و هر کسی که توانایی ندارد، برود و شخص دیگری جایگزین شود تا حداقل، حق مردم از بین نرود.

استاندار خوزستان گفت: در مدت ۴۰ روز باقی برای معرفی پرونده‌ها و جذب تسهیلات کرونایی، بانک‌ها و دستگاه‌های اداری و اصناف و حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان خوزستان باید به صورت یکپارچه تلاش کنند تا بتوانند آنچه برای تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده است را جذب کنند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: مدیران بخش‌های مختلف استان خوزستان روزانه باید پیگیر جذب تسهیلات کرونایی باشند و در این زمینه، پیگیری به تنهایی کافی نیست و حتی اگر نیاز باشد باید در آنجا خیمه بزنند تا بتوانند این تسهیلات را جذب کنند و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که پیگیر این مهم نباشد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، اسامی افرادی که مشمول دریافت تسهیلات کرونایی می‌شوند را هرچه سریع‌تر وارد سامانه کنند و پیگیر جذب این تسهیلات باشند. سه دستگاه اجرایی از جمله ورزش و جوانان، ارشاد و علوم پزشکی موظف هستند تا فردا ظهر (سه‌شنبه) این کار را انجام دهند و اگر این کار انجام نشود، نامه‌ای به وزارت‌خانه‌های آن‌ها داده می‌شود که مدیر این دستگاه بی‌خیال کار است و به دنبال جذب تسهیلات نیست.

استاندار خوزستان گفت: ۶ هزار و ۶۲۳ متقاضی، در بانک‌ها پرونده دارند که بانک‌ها باید به آن‌ها تسهیلات کرونایی پرداخت کنند اما ما به دنبال افرادی هستیم که هنوز برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام نکرده‌اند تا هرچه سریع‌تر به این تعداد افزوده شوند و به آن‌ها نیز تسهیلات کرونایی پرداخت شود.

سلیمانی‌دشتکی افزود: همه ادارات در این فرصت باقی‌مانده همه تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند حداکثر تسهیلات کرونایی را برای استان خوزستان جذب کنند؛ سیستم بانکی اعلام آمادگی کرده و با توجه به ابلاغ اعتبارات به بانک‌ها مشکلی در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا تسهیلات کرونایی استاندار خوزستان جذب تسهیلات کرونایی استاندار خوزستان استان خوزستان تا بتوانند جذب کنند بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ داشته باشند گفت: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

جعفری افزود: حفظ و ارتقای واحد‌های تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحد‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.


وی گفت: در خصوص پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است.


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.


جعفری از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ خواهیم داشت که برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.


وی با اشاره به تخصیص هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره ۱۸ در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل قبول نیست.


جعفری با تأکید بر اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ باید در سرفصل مربوطه جذب و بکارگیری شود افزود: امروز در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان ۶۶ طرح اقتصادی با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بررسی شد.

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم