Web Analytics Made Easy - Statcounter

رد شدن شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، واکنش های زیادی در بر داشته است. سایت استادالدوحه قطر نیز این موضوع را تایید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سایت استاد الدوحه قطر نیز به رد شدن شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده مدافع الریان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده و کش‌وقوس‌های فراوان، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره این پرونده صادر کرد. کمیته وضعیت پس از دریافت و بررسی لوایح طرفین، شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل‌زاده به دلیل فسخ قرارداد یک‌طرفه را رد کرد و ادعای باشگاه پرسپولیس در این پرونده را وارد ندانست.

سایت استاد الدوحه قطر نیز با پوشش این خبر، از رد شدن شکایت پرسپولیس از مدافع الریان خبر داد. این سایت نوشت:

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران، شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده، مدافع الریان را که در آخرین نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست را رد کرد.

پرسپولیس با ادعای غیرقانونی بودن انتقال این بازیکن به الریان، شکایت خود را مطرح کرده بود. کمیته امور بازیکنان، قانونی بودن فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده را اعلام کرد. این بازیکن ملی پوش ایرانی، پس  از برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در قطر، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده الریان فدراسیون فوتبال الریان پرسپولیس شجاع خلیل زاده فدراسیون فوتبال کمیته تعیین وضعیت محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 6082080

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان