Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:52:50 GMT

ظریف حلول ماه رمضان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۲۸۲

آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد ظریف در این توییت آورده است: حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی، صلح، برکت و نیکوکاری را به همه مسلمانان تبریک می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم در این ماه به مسلمانان در مواجهه با چالش ها تا دستیابی به منافع مشترک بین ملت های اسلامی مختلف، وحدت و انسجام عطا کند و صدای حق و آزادی در میان‌ مردم را اعتلا داده و ستم را از مظلومان دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماه رمضان محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مجمع عمومی سازمان ملل متحد به زودی به منظور رأی‌گیری برای تصویب پیش‌نویس طرح اعلام روز 11 ژوئیه به عنوان روز جهانی نسل‌کشی مسلمانان در سربرنیتسا در سال 1995 آماده می‌شود.

این طرح با مخالفت شدید دولت صربستان از سویی و منطقه دارای اکثریت صرب در داخل جمهوری بوسنی و هرزگوین که هم مرز با صربستان است و خود را «جمهوری صربسکا» خوانده، روبه رو شده است. 

این مسئله یک هفته بعد از بزرگداشت سالروز نسل‌کشی در رواندا در سال 1994 در سالن مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح شد.

نظامیان صرب در سربرنیتسا در ژوئیه 1995 به مدت 10 روز مرتکب نسل‌کشی شدند که به دنبال آن دست کم 8 هزار و 372 نفر از مسلمانان غیر مسلح جان خود را از دست دادند.

این کشتار در منطقه‌ای انجام شد که از نظر بین‌المللی امن اعلام شده بود و باید از سوی نیروهای حافظ صلح وابسته به سازمان ملل متحد مراقبت می‌شد اما زمانی که نظامیان صرب به این منطقه هجوم آورده و مرتکب نسل‌کشی شدند، نیرهای حافظ صلح هیچ اقدامی در این باره انجام ندادند.

 

دیگر خبرها

  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران