Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اکبر رحمتی بخشدار دشتابی گفت: با پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی ۱۹۶ نفر در بخش دشتابی ثبت نام کردند.

رحمتی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۹۱ نفر با حضور در بخشداری و پنج نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند.

او اضافه کرد: ۱۸۵ نفر از مجموع ثبت نام کنندگان مرد و‌ بقیه زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی اضافه کرد: از حیث نوع شغل بیشترین تعداد داوطلبان کشاورز هستند و میزان مشارکت زنان و میزان تحصیلات داوطلبان افزایش نسبی داشته است.

بخشدار دشتابی در ادامه گفت: ۳۶ روستای بخش دشتابی واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهاست که از این میزان دو روستا با پنج عضو رسمیت می‌یابد.

بخش دشتابی از توابع شهرستان بوئین‌زهرا با ۲۶ هزار نفر‌ جمعیت دارای ۴۰ روستا است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات1400 شوراهای اسلامی انتخابات شوراها بخش دشتابی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

فضل ا... رحمتی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوزها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

وی تصریح کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوزهای کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

رحمتی گفت: همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت خاطرنشان کرد:از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود.

رحمتی افزود: فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کارها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895745

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور