Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:12:56 GMT

ادارات و بانک‌های الیگودرز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۳۵۰

ادارات و بانک‌های الیگودرز تعطیل شد

ماشااله نعمتی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته شهر الیگودرز در قرنطینه خواهد بود و نیروی انتظامی موظف است مبادی ورودی را کنترل و از ورود خودروهای غیر بومی و حتی ساکنان روستا به شهر جلوگیری نماید.

وی با اشاره به کمبود امکانات در بیمارستان‌ها و افزایش آمار مبتلایان بیان کرد: از مردم درخواست می شود برای حفظ سلامتی در منزل بمانند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز در این خصوص گفت: روند ابتلای به ویروس کرونا همچنان صعودی است، از ۲۲۰ تست در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ مورد مثبت بوده است.

عبداله ملاطاهری تصریح کرد: روزانه ۱۵۰ تست سی تی اسکن گرفته می شود که نزدیک به ۹۵ درصد گرفتار ویروس هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۸ نفر بستری در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند که ۹ نفر در آی سی یو با شرایط نامناسب تحت مراقبت است.

برچسب‌ها الیگودرز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونا الیگودرز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی و قاچاق است.

وی افزود: کارشناسان ارزش لودر قاچاق را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کردند که به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: در این رابطه یک نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • ببینید | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل شدند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • فیلم | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل هستند؟
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ